  • 11. Data: 2009-06-03 06:09:38
    Temat: Re: Czy zameldować obcą osobę?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4a2577c9$1@news.home.net.pl...
    > s...@i...pl pisze:
    >
    >> przedszkola potrzebuje zameldowania.
    >
    > Bzdura

    Niekoniecznie. Jak szukałem dla moich chłopaków przedszkola z dala od
    miejsca zameldowania, to mnie odsyłano z kwitkiem, bo nawet z samego rejonu
    dzieciaków było za dużo.

  • 12. Data: 2009-06-03 06:10:58
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

    > A nie jest przypadkiem tak, że dziecko musi być zameldowane z którymś
    > z rodziców?

    Nie musi.

  • 13. Data: 2009-06-03 06:49:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Baloo napisal:
    > Nie musi.

    Ehm, zaraz po urodzeniu - MUSI. Przynajmniej w 2005 r.
    Podstawa: zdanie urzedniczki w USC. Nie chcialo mi sie
    z tym walczyc :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-06-03 07:06:30
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Ehm, zaraz po urodzeniu - MUSI. Przynajmniej w 2005 r.
    > Podstawa: zdanie urzedniczki w USC. Nie chcialo mi sie
    > z tym walczyc :)

    To chyba nie do końca tak. Dziecko po narodzinach jest (było) wprawdzie z
    automatu meldowane pod adresem zameldowania matki (dlaczego nie ojca? ;-),
    ale potem możesz je sobie dowolnie przemeldować.

  • 15. Data: 2009-06-03 07:15:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Baloo napisal:
    > To chyba nie do końca tak. Dziecko po narodzinach jest (było) wprawdzie z
    > automatu meldowane pod adresem zameldowania matki (dlaczego nie ojca? ;-),

    U mnie bylo pod moim adresem. Nie zauwazylem przegiec seksistowskich :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2009-06-03 12:03:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 11:55:40 -0700 (PDT), s...@i...pl napisał(a):

    > Czy nie narobię sobie jakiegoś problemu? Pomijam poświadczenie
    > nieprawdy w urzędzie bo dziecko faktycznie nie mieszka.

    Nie - możesz spokojnie zameldować. Trzeba pomagać ludziom.

    > Czy np. matka nie przyjdzie kiedyś w towarzystwie policjanta z
    > żądaniem wpuszczenia jej bo "dziecko tu mieszka"?

    Obowiązek meldunkowy nie ma nic wspólnego z prawami własności.

    > Rozumiem, że zameldowanie tymczasowe wygasa samoistnie, czyli nie
    > trzeba robić jeszcze do tego jakieś czynności administracyjnej?

    Jeżeli meldując podasz do kiedy meldunek obowiązuje to z automatu
    ją wymeldują. Chyba że chcesz wymeldować wcześniej (bez problemu,
    jakbyś czuł z tego powodu dyskomfort ;-) ).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2009-06-03 12:40:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Henry(k) wrote:

    > Nie - możesz spokojnie zameldować. Trzeba pomagać ludziom.

    Potem tylko trzeba w rybryce "karany" wpisywać tak.

    > Obowiązek meldunkowy nie ma nic wspólnego z prawami własności.

    Ale ma np. wspolnego z poświadczeniem nieprawdy i odpowiednim paragrafem.

    W zależności w co wkopie sie tamta osoba, można jeszcze przez długie
    lata miec wizyty róznej masci widykatorow, kolegow lub rzeczywistych
    komornikow, ktorzy zajma co leci, a potem sie bedziemy bujac po sądach,
    że to nie nasze.

    Jakby sie dobrze poptrzec, to w sumie za współudział te by można było
    beknąć, w zależności do czego ten fikcyjny meldunek został użyty.

  • 18. Data: 2009-06-03 12:46:30
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 07:40:50 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    > lata miec wizyty róznej masci widykatorow, kolegow lub rzeczywistych
    > komornikow, ktorzy zajma co leci, a potem sie bedziemy bujac po sądach,
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Że to nasze - chciałeś pewnie napisać :)

  • 19. Data: 2009-06-03 12:47:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Potem tylko trzeba w rybryce "karany" wpisywać tak.

    Najpierw musi się to wydać.

> [...]
    > lata miec wizyty róznej masci widykatorow, kolegow lub rzeczywistych
    > komornikow, ktorzy zajma co leci, a potem sie bedziemy bujac po sądach,

    A ci windykatorzy, to to zameldowane dziecko mają ścigać?

    > Jakby sie dobrze poptrzec, to w sumie za współudział te by można było
    > beknąć, w zależności do czego ten fikcyjny meldunek został użyty.

    A może i w Guanatanamo być zamkniętym. Teoretyzujesz.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2009-06-03 13:00:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Ja tam się nie znam, ale chyba niepełnoletni musi być zameldowany tam
    gdzie opiekun prawny? Jak może zameldować u siebie kilkuletnie dziecko a
    rodzica nie?
    Zameldowanie to potwierdzenie pobytu - ktoś może zapytać dlaczego matka
    zostawia dziecko obcej osobie na wychowanie?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813