  • 1. Data: 2009-06-02 12:37:48
    Temat: Obowiazek alimentacyjny
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    czy osoba odsiadująca 2letni wyrok może wystąpić do sadu o zwolnienie z
    obowiązku alimentacyjnego powołując się na całkowitą utratę możliwość
    osiągania dochodów na skutek zdarzeń losowych powołując się na zmianę
    ustawę kodeksu rodzinnego i opiekuńczego z dnia 6 listopada 2008roku?

  • 2. Data: 2009-06-02 12:39:13
    Temat: Re: Obowiazek alimentacyjny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > osiągania dochodów na skutek zdarzeń losowych powołując się na zmianę
    > ustawę kodeksu rodzinnego i opiekuńczego z dnia 6 listopada 2008roku?

    Czyli co, przestępstwo zostało popełnione losowo? A może chodzi o to,
    że prawdopodobieństwo złapania ma pewien charakter losowości? :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-02 14:39:50
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

> [...]
    > osiągania dochodów na skutek zdarzeń losowych powołując się na zmianę
    > ustawę kodeksu rodzinnego i opiekuńczego z dnia 6 listopada 2008roku?

    Chcesz powoływać się na jeszcze nieobowiązujące przepisy?

    (przez pomyłkę wysłałem wcześniej na priv-a, przepraszam)