  • 21. Data: 2009-06-03 13:27:25
    Temat: Re: Czy zameldować obcą osobę?
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h05smf$om2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ja tam się nie znam, ale chyba niepełnoletni musi być zameldowany tam
    > gdzie opiekun prawny? Jak może zameldować u siebie kilkuletnie dziecko a
    > rodzica nie?

    Znajomi zameldowali swoje dzieci u dziadków (chodziło o rejon wybranej
    szkoły), a sami byli zameldowani w zupełnie innym miejscu.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 22. Data: 2009-06-03 14:16:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > Ja tam się nie znam, ale chyba niepełnoletni musi być zameldowany tam
    > gdzie opiekun prawny? Jak może zameldować u siebie kilkuletnie dziecko a
    > rodzica nie?

    u babci.

    czesty numer z racji rejonizacji.

    Rodzice sie przemeldowali jak juz sie wreszcie dorobili wlasnego M, a
    dziecko ze wzgledu na lepsza szkołę zostało.

    > Zameldowanie to potwierdzenie pobytu - ktoś może zapytać dlaczego matka
    > zostawia dziecko obcej osobie na wychowanie?

    Odpowiedz. Bo inaczej by sie do szkoly nie dostało.

  • 23. Data: 2009-06-03 20:19:30
    Od: s...@i...pl

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    Chyba faktycznie dam sobie spokój, tzn postaram się namówić kobietę
    żeby zameldowała siebie i dziecko tam gdzie mieszka. Nie znam
    dokładnie sytuacji, czasem jest tak że ktoś użyczy mieszkania "na
    szaro" i można mieszkać ale bez umowy. Wtedy zameldować się nie da.

    Pisałem że pomijam fakt poświadczenia nieprawdy ze względu na to że
    jest to rzecz oczywista nie wymagająca dyskusji, a nie ze względu na
    to że sobie to olewam ;)

    > Bzdura

    Problem polega na tym że przedszkola są finansowane przez gminę. Jak
    do gminy A chodzi dziecko z gminy B to gmina B musi zapłacić tej
    drugiej. Często te gminy nie mogą się dogadać, są jakieś różnice w
    stawkach itd. A urzędnicy też na złość będą robić bo dla nich
    dodatkowy kłopot.

  • 24. Data: 2009-06-03 20:24:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@i...pl wrote:
> [...]
    > dokładnie sytuacji, czasem jest tak że ktoś użyczy mieszkania "na
    > szaro" i można mieszkać ale bez umowy. Wtedy zameldować się nie da.

    zawsze sie da.
    Przychodzi do biura meldunkowego i mowi, ze chce sie zameldowac, ale
    wlasciciel nie chce sie zgodzic.
    Wowczas pani z biura meldunkowego tudziez dzielnicowy sie pofatyguje,
    sprawdzi, ze dana osoba tam mieszka, wlasciciel dostanie mandat, a pani
    sie zamelduje.

  • 25. Data: 2009-06-03 20:39:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Wowczas pani z biura meldunkowego tudziez dzielnicowy sie pofatyguje,
    > sprawdzi, ze dana osoba tam mieszka, wlasciciel dostanie mandat, a pani

    Należy jednak zrozumieć, że ludzie żyją razem w mieszkaniu i nie
    zawsze (w większości) mają ochotę na sądowe czy urzędowe przepychanki.
    To, że prawo karze za pomówienia, czy zniesławienia, nie oznacza, że po
    każdej kłótni małżeńskiej w ruch ma iść policja.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2009-06-03 20:47:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > przez nos od nos na wos.... I zostać bez mieszkania... Żenialne.

    Och?

    "Wypowiadam umowę!"
    "A ja się nie wyprowadzę, bo nie mam dokąd - i co mi pan zrobi?"

  • 27. Data: 2009-06-03 20:48:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > Nie - możesz spokojnie zameldować. Trzeba pomagać ludziom.

    Trollujesz czy na prawdę jesteś stuknięty?