  • 51. Data: 2009-04-05 19:13:36
    Temat: Re: Czy zakład pracy może żądać wglądu w PIT-a?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:graupm$eoq$1@node2.news.atman.pl wiatrak
    <w...@y...pl> pisze:

    > Oświadczenie mozesz sobie w buty włożyć. A szczególnie gdybyś chciał
    > skorzystać ze zwolnienia podatkowego.
    Poczytaj sobie trochę więcej takich regulaminów.
    A ludzie są często głupi i bezwolni.
    Sprawę nieprawidłowo skonstruowanego regulaminu przedstawia się ZZ, członków
    dotychczasowej komisji socjalnej przy najbliższej okazji spuszcza w kanał
    (może być w butach), wybiera nowych i zmienia regulamin.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2009-04-05 19:24:34
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > członków dotychczasowej komisji socjalnej przy najbliższej okazji spuszcza
    > w kanał (może być w butach), wybiera nowych i zmienia regulamin.

    Akurat w koncernie Arcelor Mittal Poland tego typu sprawy są szeroko
    konsultowane
    ze związkami zawodowymi i
    zatwierdzane przez profesjonalny dział prawny.

    wiatrak

  • 53. Data: 2009-04-05 19:35:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:graoa6$8o4$1@node1.news.atman.pl wiatrak
    <w...@y...pl> pisze:

    > Akurat w koncernie Arcelor Mittal Poland tego typu sprawy są szeroko
    > konsultowane ze związkami zawodowymi i
    > zatwierdzane przez profesjonalny dział prawny.
    Zakładając, że piszesz zgodnie ze stanem faktycznym to oznacza, iż mają tak
    jak _grupowo_ chcą.
    Ich sprawa. Jak już wspomniałem regulamin ZFŚS może mieć różne wymagania.
    Wówczas _indywidualnie_ nie pozostaje nic innego jak albo się
    podporządkować, albo nie korzystać, albo zakwestionować zapisy regulaminu na
    gruncie prawnym.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2009-04-06 16:55:07
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > TY masz fabrykę???
    > Wolne żarty.
    Gratuluję percepcji.

    > Napisałem żebyś pokombinował, a nie się bezproduktywnie martwił.
    > Trochę wysiłku...
    Martwiłem się przez chwilę o twoją percepcję, ale szybko odpuściłem.
    Baw się dobrze.

    > To konkretne sprawy, konkretnych ludzi.
    > Robiłeś to kiedyś, czy nie? Bo jak nie, to lepiej milcz.
    Twoje doświadczenie na błędnych założeniach nic tu nie wnosi.Robiłeś? ok.
    Kasa poszła? Ok.Temat zamknięty.
    Każdy z nas ma inny pogląd na sprawę i niech tak zostanie.

    > Nie usiłuj dedukować.
    > Nie wychodzi.
    Wyszło.

    > Kompletnie mi to zwisa.

    Nareszcie.
    Żegnaj.

  • 55. Data: 2009-04-06 16:58:41
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > członków dotychczasowej komisji socjalnej przy najbliższej okazji
    > spuszcza w kanał (może być w butach), wybiera nowych i zmienia regulamin.
    Otóż to! Niektórzy nie swoją kasę łatwo rozdają na podstawie świadomości lipnych
    oświadczeń, bo
    nikomu się nie chce tego weryfikować.
    To jest prokurator.I taką "komisję" należy postawić pod ścianą.Wówczas wybiera sie
    nową.

  • 56. Data: 2009-04-06 20:01:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grdc57$ua5$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Twoje doświadczenie na błędnych założeniach nic tu nie wnosi.Robiłeś? ok.
    > Kasa poszła? Ok.Temat zamknięty.
    > Każdy z nas ma inny pogląd na sprawę i niech tak zostanie.
    A radziłem milczeć, miałeś szansę nie rozwiewać do końca wątpliwości...

    > Wyszło.
    Taaa, wyszło ci...
    Ale nie to, co myślisz, zupełnie nie to.

    Fajnie, że już lecisz.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2009-04-06 20:04:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grdcbt$ua5$2@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

> [...]
    > lipnych oświadczeń, bo nikomu się nie chce tego weryfikować.
    > To jest prokurator.I taką "komisję" należy postawić pod ścianą.Wówczas
    Nie pieprz głupot.
    Spróbuj zweryfikować prosty dokument - oświadczenie o dochodach na osobę w
    gospodarstwie domowym.
    Albo zaświadczenie lekarza o potrzebie refundacji drogich leków.
    Guzik możesz, guzisk wiesz, a plączesz się jak stary drut kolczasty.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-04-07 18:11:42
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > A radziłem milczeć, miałeś szansę nie rozwiewać do końca wątpliwości...
    Nędzna rada. Z dyletanctwem i ignoranctwem trzeba walczyć,ale jeżeli ma sie
    doczynienia z
    dyletanckim ortodoksem,
    niech nadal trwa w swoim autystycznym świecie.

    > Taaa, wyszło ci...
    > Ale nie to, co myślisz, zupełnie nie to.
    Tak ,ja myślę.Ty kombinujesz.Tu są różnice.

    > Fajnie, że już lecisz.
    Nie, kultura implikuje pożegnanie się nawet z mocno innym interlokutorem.

  • 59. Data: 2009-04-07 18:18:00
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Nie pieprz głupot.
    > Spróbuj zweryfikować prosty dokument - oświadczenie o dochodach na osobę
    > w gospodarstwie domowym.
    Wiem,że tak prosta weryfikacja dla ciebie to czarna magia, skoro nigdy tego nie
    robiłeś.Nie
    próbowałeś nawet,jak widzę.

    > Albo zaświadczenie lekarza o potrzebie refundacji drogich leków.
    Co ty za kwity wymyślasz?
    Widziałeś kiedyś zaświadczenie lekarskie? Widziałeś kiedyś opinię o stanie
    zdrowia?Kartę
    informacyjną ze szpitala? Wiem, żyjesz w świecie oświadczeń i swojej legitymacji
    szkolnej.Inne
    dokumenty są ci zupełnie obce.

    > Guzik możesz, guzisk wiesz, a plączesz się jak stary drut kolczasty.
    Skoro tak do oceniasz...Staram się nadążać za twoim wątpliwym kojarzeniem prostych
    faktów.

  • 60. Data: 2009-04-07 18:19:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grg50p$qn6$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Tak ,ja myślę.Ty kombinujesz.Tu są różnice.
    Masz prawo do tego, co uważasz za swoje zdanie.

    > Nie
    Jak nie, jak tak?

    > kultura implikuje pożegnanie się nawet z mocno innym interlokutorem.
    No, to się pożegnałeś.
    Po co wróciłeś? Butów zapomniałeś czy skarpet?

    --
    Jotte