  • Data: 2010-11-25 16:54:49
    Temat: Re: Czy wolno zbanować klienta?
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:
    > Zawarł umowę na jakichś warunkach. Warunki złamał. Masz jeszcze jakieś
    > pytania?

    a kto ma uprawnienia ten regulamin i jego łamanie interpretować?
    wyłącznie jedna strona umowy, czy obie, czy sąd?
    bo w moim wypadku allegro zarzuca mi (niesłusznie) złamania regulaminu, a w
    innym przypadku na moje twierdzenie że regulamin został złamany, allegro
    twierdzi ze nie ma kompetencji żeby takie sprawy rozstrzygać, czyli wychodzi
    że ten monopolista jest ponad prawem,

    pozdrawiam, allegrowy żuczek.