  • Data: 2010-11-26 23:32:50
    Temat: Re: Re: Czy wolno zbanować klienta?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Nov 2010, allegrowy żuczek wrote:

    > a to nie allegro powinno się o to zwrócić skoro nie ma uprawnień do jego
    > interpretowania?

    Zwraca się ten, kto ma w tym interes.
    Widocznie allegro swojego interesu w pójściu do sądu nie widzi: nie
    zrobią tak jak klient chce i tyle, oni się ze swoim stanowiskiem
    zgadzają :[

    > jak ja się nie zgadzam to mam zgłaszać do sądu, a jak allegro się nie zgadza
    > to też ja mam zgłaszać do sądu,

    Nie tak.
    Jak allegro czuje się poszkodowane, to allegro będzie musiało iść
    do sądu. Jak Ty czujesz się poszkodowany, to Ty musisz iść do sądu.
    To nie jest pytanie "kto się zgadza", tylko kto chce zmienić
    to co się stało.

    > albo po prostu prawo jest tylko na takich allegrowych żuczków,

    Niestety :(, w którymś poście poruszono sprawę praw intelektualnych
    i wyroku sądu w sprawie określenia (chyba) "new", zastrzeżonego bodaj
    przez Oracle (pozwali o naruszenie... władze New York :P)
    Oraz tego, że "żuczek" zostałby wdeptany w ziemię dwie rozprawy
    wcześniej, bo nie byłoby go stać na prawników... :(

    pzdr, Gotfryd