eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wiesz że w tym kraju rozdawanie Biblii i śpiewanie kolęd TEŻ jest nielegalne? [Indie] › Re: Czy wiesz że w tym kraju rozdawanie Biblii i śpiewanie kolęd TEŻ jest nielegalne? [Indie]
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wiesz że w tym kraju rozdawanie Biblii i śpiewanie kolęd TEŻ
    jest nielegalne? [Indie]
    Date: Sat, 16 Dec 2017 14:10:28 +0000 (UTC)

    On 2017-12-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > U nas oszołomów podpalających samochody osobom innej wiary brakuje? No i
    > "nic złego" w odniesieniu do kraju o obcej nam kulturze i nieznanym
    > systemie prawnym może być troszkę złudne. Kolejny raz po protu popis
    > dziennikarskiej rzetelności. Czytamy i po prostu nic nie wiadomo.

    Nie nie, zdecydowanie u nas wcale nie lepiej. Nie mam cienia
    wątpliwości, że jakby jakiś wyglądający nie tak rasowo gość poszedł
    rozdawać analogiczne materiały to szansa na duży łomot byłaby spora.

    Ale art. wcale nie aż tak nierzetelny MZ. Jest tam sporo szczegółów,
    które pozwalają sobie wyrobić opinie. Są też informacje z czym był
    problem prawny - najwyraźniej jakaś forma nakłaniania do konwersji na
    inną religię jest przestępstwem. Jest też wyjaśnienie, że obecny rząd
    przymyka oko tego typu sytuacje wyraźnie faworysując hinduizm.

    --
    Marcin