  • 31. Data: 2008-07-09 15:20:39
    Temat: Re: Czy wanna w kuchni to samowola ?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-09 07:51 E pięknie wystukał/a:

    > Jaki pryśnic :D
    > PRYSZNIC
    >
    > Taki do mycia ciała :)

    Raczej do lania wody ;-) :-)

    --
    animka

  • 32. Data: 2008-07-09 15:56:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Animka pisze:

    > Przecież brodzik to tak jak wanna (odpływ wody ten sam), tylko mniej
    > miejsca zajmuje.

    I ma "nieco" mniejszą pojemność, nie uważasz?

  • 33. Data: 2008-07-09 17:26:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-09 17:19 Animka pięknie wystukał/a:
    > W dniu 2008-07-09 07:51 E pięknie wystukał/a:

    > Przecież brodzik to tak jak wanna (odpływ wody ten sam), tylko mniej
    > miejsca zajmuje.

    Teraz, o 19:15 na TVN-ie pokazywali tę wannę i poruszano ten temat.
    Był m.in wyciągnięty z tego wniosek, że należy ograniczyć urzędnikom
    wydawania decyzji.

    --
    animka

  • 34. Data: 2008-07-09 20:38:51
    Od: "Klem" <1...@l...pl>

    Teraz, o 19:15 na TVN-ie pokazywali tę wannę i poruszano ten temat.
    Był m.in wyciągnięty z tego wniosek, że należy ograniczyć urzędnikom
    wydawania decyzji.

    Nie widziałem tego, jakieś jeszcze wnioski z programu?

  • 35. Data: 2008-07-09 21:27:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-09 22:38 Klem pięknie wystukał/a:

    Może na stronie TVN znajdziesz (FAKTY).

    --
    animka

  • 36. Data: 2008-07-10 00:15:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2008, E wrote:

    > Tak. Szczeciński ZBiLK stwierdził, że na montaż prysznicu (brodzik i kabina)
    > potrzebne jest pozwolenie na budowę (łączenie z projektem itp.)

    A, teraz rozumiem. Thx.

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2008-07-10 05:50:27
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    > A, teraz rozumiem. Thx.

    Wymaganie projektu, pozwolenia na budowe itp przy wykonaniu prysznica jest
    zgodne z obowiązującym prawem?

  • 38. Data: 2008-07-10 05:58:25
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydawania decyzji.
    >
    > Nie widziałem tego, jakieś jeszcze wnioski z programu?

    Dziękuję, znalazłem :)

  • 39. Data: 2008-07-10 07:18:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 07:50:27 +0200, E napisał(a):

    > Wymaganie projektu, pozwolenia na budowe itp przy wykonaniu prysznica jest
    > zgodne z obowiązującym prawem?

    Tak.

    Henry