  • 1. Data: 2008-07-02 01:30:20
    Temat: Ustawy w formie do druku
    Od: "Jarek" <p...@t...pl>

    Witam, czy jest jakas strona ktora udostepnia ustawy z nowelizacjami w
    wersji do druku? Mam dostep do LEX'a ale jak chce stamtad skopiowac tekst do
    worda to indexy przy niektorych art wyswietlaja mi sie jako normalne cyfry i
    pod kazdym art sa tezy publikacji itp czego nie potrzebuje drukowac wiec
    jesli jest jakas strona gdzie mozna gotowe akty z nowelizacjami sciagnac
    prosilbym o podanie, chodzi mi glownie o KC, KPC, KRO
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-02 05:14:23
    Temat: Re: Ustawy w formie do druku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jarek pisze:

    > Mam dostep do LEX'a ale jak chce stamtad skopiowac tekst do
    > worda to indexy przy niektorych art wyswietlaja mi sie jako normalne cyfry i
    > pod kazdym art sa tezy publikacji itp czego nie potrzebuje drukowac

    Poczytaj instrukcję obsługi Lexa.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."