  • 21. Data: 2008-07-04 15:46:21
    Temat: Re: Czy wanna w kuchni to samowola ?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Jul 2008 11:49:21 +0200, E napisał(a):

    > 2. Możesz podać podstawę prawną mówiącą iż inspektor budowlany może wejść do
    > prywatnego mieszkania? Czy musi mieć jakieś specjalne pozwolenia ?

    Prawo budowlane: art 81 oraz art 81a. Może też jakieś inne - nie znam tej
    ustawy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 22. Data: 2008-07-08 17:58:34
    Od: "Klem" <1...@l...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    > Źle zatytułowany artykuł. Jak zwykle dziennikarze szukają sensacji tam,
    > gdzie jej nie ma. Kluczowe zdanie to: "(...)że wszystko jest zamontowane
    > zgodnie z budowlanymi zasadami.(...)". Wiesz, widziałem, jakie sa stropy w
    > Krakowie w XIX wiecznych kamienicach. Stare, spróchniałe drewno. Jak
    > wstawisz tam wannę i nalejesz kilkaset litrów wody, to przelecisz do
    > sąsiada.

    To samo dotyczy pryśniców, więc nie chodzi o ciężar...

  • 23. Data: 2008-07-08 18:00:27
    Od: "Klem" <1...@l...pl>

    wiadomości news:3t71k5-0rd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jak dobrze przygotujesz ściany, to też się nie zawalą - ale jednak na
    > budowę domu trzeba mieć pozwolenie, bo są tacy, co tego nie potrafią i
    > trzeba ich przepisami prowadzić "za rączkę".

    Urzędnicy często wymagają pozwoleń na budowe przy stawianiu bądź burzeniu
    ścianek działowych. Zupełnie inne stanowisko przyjmują sądy administracyjne.

    Skoro tak, to na jakiej podstawie wymagają pozwolenia na pryśnić (ten sam
    problem dotyczy pryśniców)

  • 24. Data: 2008-07-08 19:06:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-08 20:00 Klem pięknie wystukał/a:

    Jaki pryśnic :D
    PRYSZNIC

    --
    animka

  • 25. Data: 2008-07-08 22:31:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jul 2008, Klem wrote:

    > Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał
    >>
    > To samo dotyczy pryśniców, więc nie chodzi o ciężar...

    Przysznic z 1/3 tony wody w środku???
    Aby na pewno?

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2008-07-09 05:51:29
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    > Przysznic z 1/3 tony wody w środku???
    > Aby na pewno?
    Tak. Szczeciński ZBiLK stwierdził, że na montaż prysznicu (brodzik i kabina)
    potrzebne jest pozwolenie na budowę (łączenie z projektem itp.)

  • 27. Data: 2008-07-09 05:51:52
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > administracyjne.
    >
    > Skoro tak, to na jakiej podstawie wymagają pozwolenia na pryśnić (ten sam

    Jaki pryśnic :D
    PRYSZNIC

    Taki do mycia ciała :)

  • 28. Data: 2008-07-09 09:33:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 19:58:34 +0200, Klem napisał(a):

    > To samo dotyczy pryśniców, więc nie chodzi o ciężar...

    Z tego co rzuciłem okiem na prawo budowlane, to wydaje mi się że chodzi
    o odpływy i instalację wod-kan. Samą wannę możesz sobie postawić nawet w
    sypialni używać jako łóżka ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 29. Data: 2008-07-09 09:35:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 9 Jul 2008 00:31:52 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przysznic z 1/3 tony wody w środku???
    > Aby na pewno?

    Gdyby to o wagę wody chodziło to fani akwariów morskich
    by się zmartwili ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 30. Data: 2008-07-09 15:19:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-09 07:51 E pięknie wystukał/a:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0807090030560.4040@quad...

    > Tak. Szczeciński ZBiLK stwierdził, że na montaż prysznicu (brodzik i kabina)
    > potrzebne jest pozwolenie na budowę (łączenie z projektem itp.)

    Przecież brodzik to tak jak wanna (odpływ wody ten sam), tylko mniej
    miejsca zajmuje.

    --
    animka