  • Data: 2010-06-09 17:38:45
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytać?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 14:01, "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com>

    w Polsce ;)

    > Ja nie wyciagam wnioskow - ja po prostu wiem. Wiem dlaczego wrocila,
    > wiem, ze banki weryfikuja.
    > --
    > Ręcznie ?

    Automatycznie i recznie. Automaty zwykle wybieraja probe do
    weryfikacji manulanej. Proba jest dobierana nie tylko ze wzgledu na
    sama niezgodnosc danych ale np. kwote i rodzaj przelewu. Jak sie
    wysyla po 15 zl za wiadereczko na allegro to ciezko trafic na
    weryfikacje takiego przelewu. Jak sie wysyla 15 mln to wierz mi
    zostanie to zweryfikowane.

    Wszystko kwestia momentu, w ktorym koszty ew. zwrotow przelewow
    przekraczaja koszty nawet manualnej weryfikacji.