  • Data: 2010-06-10 07:50:54
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytać?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Cze, 09:28, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Jest to związane z przepisami. Banki muszą raportować o kwotach wyższych
    > niż (nie pamiętam teraz kwoty). Wyłączone są z tego przelewy na własne
    > konto, ale za to na celowniku są duże ilości przelewów w mniejszych kwotach.
    >
    > --
    > Kaczushttp://kaczus.republika.pl

    Ale jedno z drugim wlasnie nie ma nic wspolnego. Ty piszesz o
    identyfikacji na potrzeby AML do GIIF. I to oczywiscie banki musza
    robic. Tylko do tego nie jest istotne co wpiszesz w poleceniu przelewu
    bo do AML raportuje sie dane posiadacza konta.

    Czym innym jest wiec automatyczne raportowanie transakcji do GIIF czym
    innym zas jest weryfikacja danych do ksiegowania.