  • Data: 2010-06-12 20:32:14
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytaa?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Cze, 21:08, "Papa5merf" <t...@l...la> wrote:

    > wiec kto to kuzwa robi ta weryfikacje tak jakby jej nie robil?:O)
    > dane do pszelewu to jedynie numer konta, reszta to iluzja, bo inaczej to
    > zaden bandyta by konta nie zakladal w banku szfajcarskim:O)

    No juz nawet Ty powinienes kojarzyc, ze pani w okienku w banku nie
    robi wszystkiego i nie musi miec pojecia o wszystkich szczegolach
    operacyjnych przelewu elixir. Podobnie jak recepcjonistka w szpitalu
    niekoniecznie wie jak sie robi operacje na otwartym sercu, a pani
    sprzedajaca auta w salonie samochodowym niekoniecznie wie jak wymienic
    kolo dwumasowe ;-)

    Szwajcaria to w bankowosci inny (do niedawna lepszy swiat), w ktorym
    mozna bylo miec anonimowe konto na haslo .