eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą? › Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    From: Jacek <j...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach
    synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    Date: Wed, 31 Jan 2024 10:31:59 +0100

    W dniu 31.01.2024 o 10:05, A. Filip pisze:

    > Izrael jest wystarczająco daleko wiec jestem sukinkotem któremu z
    > grubsza wisi co Izrael *teraz* wyprawia w Strefie Gazy. Tyle że
    > pokazowe spierdalanie udawania równości wobec prawa RP3 mi już nie wisi.
    > Jeśli zechcesz lecieć po linii że oczekiwanie więcej od państwa Izrael
    > niż od bezpaństwowej "organizacji terrorystycznej" (Hamasu) to głupota
    > to zmieścisz się śmiało.

    Naprawdę sądzisz że z tej chaotycznej wypowiedzi ktoś cokolwiek
    zrozumie? Co ma sukinkot do z grubsza, spierdalanie do udawania a linia
    do Izraela? I na koniec, czemu się nie zajmujesz Tutsi i Turkami tylko
    cięgiem Żydami? I Tutsi i Turcy są też daleko :) To nie jest retoryczne
    pytanie, wysil się i odpowiedz.