eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą? › Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą?
  • Data: 2024-01-31 22:43:18
    Temat: Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Po mojemu to on szuka rodaków.

    Ależ ja z całego serca wspieram pryncypialne potępienie ludobójstwa
    Kurdów dokonywanego przez NATO/Turcję. Przecież już oskarżenie słowami
    premiera Izraela jest ostatecznym dowodem ludobójstwa.
    Tak trzymaj Bibi!

    Mi się protesty na schodach kościoła nie podobają ale je jakoś przełknę
    jak sądy będą swoje interpretacje stosować konsekwentnie wobec
    synagog/meczetów/cerkwi/.... To co sądzę o sędziach orzekających że
    protesty *W* kościołach (a już szczególnie w czasie mszy) są w praktyce
    bezkarne może być trudno wypowiedzieć bez narażenia się na zarzuty z
    kodeksu karnego.

    --
    A. Filip