eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą? › Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach
    synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    Date: Wed, 31 Jan 2024 10:05:05 +0100

    Jacek <j...@...pl> pisze:

    > A Filipka nieodmiennie fascynują żydowskie klimaty... :) Filipku, jest
    > tyle jeszcze innych fajnych okazji do oprotestowania. Buddystów za
    > Rohindżów, Turków za Ormian, Muzułman za hinduistów i hinduistów za
    > muzułman, Rosjan za Polaków, Tutsi za Hutu i odwrotnie...Czemu nic nie
    > robisz?

    Izrael jest wystarczająco daleko wiec jestem sukinkotem któremu z
    grubsza wisi co Izrael *teraz* wyprawia w Strefie Gazy. Tyle że
    pokazowe spierdalanie udawania równości wobec prawa RP3 mi już nie wisi.
    Jeśli zechcesz lecieć po linii że oczekiwanie więcej od państwa Izrael
    niż od bezpaństwowej "organizacji terrorystycznej" (Hamasu) to głupota
    to zmieścisz się śmiało.

    --
    A. Filip