eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w RP3 napisanie że KRLD przebiło Auschwitz jest LEGALNE? › Re: Czy w RP3 napisanie że KRLD przebiło Auschwitz jest LEGALNE?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w RP3 napisanie że KRLD przebiło Auschwitz jest LEGALNE?
    Date: Thu, 14 Dec 2017 12:43:02 +0100 (CET)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > A jest warunek przemysłowości aby porównywać (odróżnij od "zrównać")?
    > Przeciez nawet nie wartościuję. Niewątpliwie można to nazwać
    > ludobójstwem. Przyzwolenie na zagłodzenie kilku milionów własnych
    > obywateli pewnie też. Koreańskie obozy wykazują bardzo wiele
    > podobieństw do niemieckich. Owszem, brakuje elementu celowej
    > exterminacji rasowej, ale nie wiem, czy już nie ideologicznej albo
    > masowej związanej z niewolniczą pracą w warunkach skrajnego
    > niedożywienia.
    >
    > Przykładowo:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Hoeryong_concentration
    _camp
    > It was reported that 27,000 prisoners died of starvation within a short
    > time and the surviving 3,000 prisoners were relocated to Hwasong
    > concentration camp between March and June 2012.
    >
    > Zresztą przecież ten człowiek przeżywszy Oświęcim wie co mówi, a jest
    > to też zgodne z moją wiedzą ntt.
    > Poczytaj relacje byłych więźniów obozów Północy.

    Ile setek tysięcy *nie przeżyło* Auschwitz? Ilu setek tysięcy z nich po
    przyjeździe trafiło prosto do niemieckiego gazu?

    *IMHO* Sprawa sprowadza się do tego że ze starannym doprecyzowaniem
    podobne słowa nie podpadają pod karalne (Drugie) Kłamstwo Oświęcimskie.
    Bez (starannego) doprecyzowania jak najbardziej powinny podpadać
    => cytowanie podobnych słów bez "nadzwyczajnej (prawnej) ostrożności"
    jest proszeniem się o prawne kłopoty.

    --
    A. Filip