eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w RP3 napisanie że KRLD przebiło Auschwitz jest LEGALNE? › Re: Czy w RP3 napisanie że KRLD przebiło Auschwitz jest LEGALNE?
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w RP3 napisanie że KRLD przebiło Auschwitz jest LEGALNE?
    Date: Thu, 14 Dec 2017 11:30:41 +0000 (UTC)

    On 2017-12-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czy KRLD jest oskarżane o "przemysłowe ludobójstwo (milionów)" jak Niemcy?

    A jest warunek przemysłowości aby porównywać (odróżnij od "zrównać")?
    Przeciez nawet nie wartościuję. Niewątpliwie można to nazwać
    ludobójstwem. Przyzwolenie na zagłodzenie kilku milionów własnych
    obywateli pewnie też. Koreańskie obozy wykazują bardzo wiele
    podobieństw do niemieckich. Owszem, brakuje elementu celowej
    exterminacji rasowej, ale nie wiem, czy już nie ideologicznej albo
    masowej związanej z niewolniczą pracą w warunkach skrajnego
    niedożywienia.

    Przykładowo:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Hoeryong_concentration
    _camp
    It was reported that 27,000 prisoners died of starvation within a short
    time and the surviving 3,000 prisoners were relocated to Hwasong
    concentration camp between March and June 2012.

    Zresztą przecież ten człowiek przeżywszy Oświęcim wie co mówi, a jest
    to też zgodne z moją wiedzą ntt.
    Poczytaj relacje byłych więźniów obozów Północy.

    Tak.

    --
    Marcin