    From: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Date: Thu, 8 Jun 2006 09:40:12 +0200

    > Piszesz jakies koszmarne bzdury...
    > Jezeli dostal zdjecia w postaci elektronicznej to zaklad ma mu zrobic i juz. Tak
    pisali uczestnicy dyskusji nie mozna tu mowic
    > o prawach autorskich, zreszta nawet jak ja mam prawa autorskie do zdjecia, a daje
    je na przyklad modelce, to zdaje sobie
    > sprawe ze moze zrobic sobie odbitke i wyrazam na to zgode. Co innego sprawa
    publikacji.
    > Sam spotkalem sie z tym, ze zaklad nagral mi zdjecia do dowodu na plycie zebym w
    mogl sobie u nich czy gdziekolwiek indziej
    > zrobic zdjecia.
    > Po prostu trzeba takiemu panu podziekowac i isc gdzie indziej, co tez zreszta
    kolega slusznie zrobil,

    Nie nie pisze bzdur.

    Po prostu chcę pokazać że skoro kogoś (zdaje się nijakiego "witka") nie można
    przekonać do tego,
    że tu prawa autorskie nie mają nic do rzeczy,
    to używam jego własnej broni i biorę ustawę o prawach autorskich :)

    A.

    PS. Ja tez uważam że ta sytuacja nie ma nic wspołnego z prawem autorskim.