  • Data: 2006-06-07 18:43:46
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek [###w...@s...gazeta.pl.invalid.###] napisał:

    > Dla składającego zamówienie nie.
    > Dla fotolabu ma.
    > Nikt mu nie będzie mógł zarzucić, że przyszedł klient i powiedział
    "tu
    > mam zdjęcia, ale nkt mi ich nie chce powielić bo nie są moje, czy wy
    mi
    > to zrobicie?".
    > Klient oświadczył, że to on robił zdjęcia i fotolab nie ma powodu,
    żeby
    > odmówić wykonania odbitek. A tak to ma patykiem na piasku pisane.

    I tu się mylisz. Tak naprawdę, jest dokładnie odwrotnie. Normalnie
    fotolab takich kretynizmów nie robi i żadnych oświadczeń nie żąda, bo
    i po co. Jak zażądał, znakiem tego wiedział, że tu coś jest nie
    całkiem po kolei. A zatem generalnie godził się na to, że być może
    pomaga popełnić przestępstwo.

    Przyjęcie takiego oświadczenia, to coś, jakby paser się bronił
    oświadczeniem pisemnym złodzieja, że ten samochód z wybitą szybą i
    spiętymi na krótko kablami, to jest jego i tylko na chwilę chce go w
    szopie przechować.