  • Data: 2020-05-27 02:42:16
    Temat: Re: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zaraz, zaraz. Policja jest dumna z bycia kulsonami. Używa tego w
    > plaktach rekrutacyjnych w stylu "uncle sam". W pewnym momencie okazuje

    Murzyni zdaje się też zrobili z "nigger" swojego rodzaju fetysz,
    określenie, które poniekąd ma symbolizować pewną jedność kulturową. Nie
    wiem czy są dumni nazywając siebie w ten sposób, ale często brzmi to
    jakby omalże byli.

    > się, że bycie policjantem vel kulsonem jest już passe. No przykro mi.
    > Obecnie bycie policjantem nie jest delikatnie mówiąc powodem do dumy.
    > Ale to nie znaczy że "policjant" to mowa nienawiści.
    > Poza tym "wstąp do drużyny kulsona" jest z definicji skierowane do
    > ludzi, którzy jeszcze kulsonami nie są. Więc twoja analogia jest inwalidą:)

    Nie chodzi do kogo jest skierowane, a kto w tym wypadku kieruje. Jak
    policjant nazwie się psem, to nie będzie to przecież odebrane tak samo,
    jak ktoś spoza środowiska nazwie policjanta psem, nie?

    --
    Marcin