  • 1. Data: 2020-05-23 13:16:37
    Temat: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Przecież to jest oczywista (karalna?) Islamofobia! ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-05-23 13:38:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2020 o 13:16, A. Filip pisze:
    > Przecież to jest oczywista (karalna?) Islamofobia! ;-)

    Sugerujesz, że słowo "islamista" jest karalne? Przecież to takie samo
    słowo jak "katolik".

    islamista - wyznawca islamu,
    katolik - wyznawca katolicyzmu,
    pislamista - wyznawca pisu.

    Dla każdego z nich to powód do dumy! To ty masz chyba jakieś fobie i
    uprzedzenia:P Masz coś do islamistów? Czy pytanie filipa jest mową
    nienawiści? ;)

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-05-23 14:05:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 13:38, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Dla każdego z nich to powód do dumy! To ty masz chyba jakieś fobie i
    > uprzedzenia:P Masz coś do islamistów? Czy pytanie filipa jest mową

    Ale ostatnie ma zabarwienie pejoratywne.

    Robert

  • 4. Data: 2020-05-23 14:56:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zapomnij o P0jebach.

    -----

  • 5. Data: 2020-05-23 15:08:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > Ale ostatnie ma zabarwienie pejoratywne.

    PiSlamista może wyglądać jak obelga _przez kojarzenie z islamem_ .
    W takiej interpretacji sugeruje że Islam jest zły
    (dokładniej że PiS jest podobnie zły jak Islam).

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-05-23 15:12:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale ostatnie ma zabarwienie pejoratywne.

    Z grubsza takie jak "platformers". Jeśli ktoś w tym widzi mowę
    nienawiści to jest jak z dowcipu o kliencie psychiatry co mu się
    wszystko z gołą babą kojarzy.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-05-23 15:20:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2020 o 15:08, A. Filip pisze:

    > PiSlamista może wyglądać jak obelga _przez kojarzenie z islamem_ .
    > W takiej interpretacji sugeruje że Islam jest zły
    > (dokładniej że PiS jest podobnie zły jak Islam).

    No dobrze, ale kogo to wyrażenie w końcu "nienawidzi" - wyznawców islamu
    czy pisu, bo się pogubiłem w argumentacji? Skąd założenie, że islam jest
    zły?

    Znaczy dla mnie wszystkie religie są złe, ale to już temat na inną
    dyskusję (której w sumie wolałbym nie prowadzić, bo religia i wiara jako
    taka wymyka się rozsądnym argumentom).

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-05-23 15:47:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 13:16, A. Filip pisze:
    > Przecież to jest oczywista (karalna?) Islamofobia! ;-)

    Tak samo jak moherowe berety dyskryminuje osoby starsze o innych
    poglądach niż jedynie słuszne.
    Tusk nam przykład dał ;-)

  • 9. Data: 2020-05-23 15:49:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 14:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie zapomnij o P0jebach.

    Ale tylko orientacji homoseksualnej ;-)

  • 10. Data: 2020-05-23 20:06:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, May 23, 2020 at 1:39:20 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > islamista - wyznawca islamu,

    nie za bardzo ;)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Islamista
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Muzu%C5%82manin