  • Data: 2020-05-28 19:16:56
    Temat: Re: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2020 o 10:38, J.F. pisze:

    > Jakbys napisal "zwolennik PIS", to zwykla wiekszosc, ale jak piszesz
    > pislamista, to przeciez w jakims celu :-)

    Podkreślić jego wiarę w pis. To coś złego?

    > A czyz tak nie uwazasz ? :-)

    Ale liczy się co znieważa "cel". Jeśli cel rzeczywiście wierzy w
    prezesa, to gdzie w tym zniewaga. Ostatnio ktoś mówił, że geje chcą
    adoptować dzieci, żeby je gwałcić. Sąd stwierdził, że nie ma zniewagi
    czy zniesławienia... bo nie udowodnili, że są gejami. A jak nie są, to
    nie mają podstaw żeby to brać do siebie:P

    > Czasem uczy w szkole katechezy ...

    W sumie... Ale tylko wtedy. A do czego zmierzasz? Chcesz księdzy wygarnąć?

    > A ty tak piszesz, bo to neutralne okreslenie :-)

    Już samo "zwolennik pisu" jest dla _mnie_ gdyby tak ktoś mnie nazwał
    obraźliwe. No ale przecież nie stanowi to jednak mowy nienawiści:P

    > usilowanie zniewazenia.

    Dla mnie teraźniejszy policjant==kulson. Prawdę mówiąc oba kojarzą mi
    się negatywnie.

    --
    Shrek