    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy trzeba zgłosić do GIODO?
    Date: Wed, 13 May 2015 12:12:27 +0200

    W dniu 2015-05-13 o 08:35, szerszen pisze:

    > Jeśli jesteście w stanie zrobić z tego "referendum lokalne" to nie musicie, ale
    obawiam się, że nie. Jasio i Stasio jak rozumiem nie są zgłoszonymi w GIODO ABI, więc
    z tej strony wyłączenia też nie będzie. Trudno to również będzie podciągnąć pod
    "przetwarzanie w zakresie drobnych bieżących spraw życia codziennego" ;)

    > Zatem ja tam osobiście nie widze możliwości wyłączenia wymogu rejestracji, ale
    prawnikiem nie jestem. Oprócz samej rejestracji na listach powinna znaleźć się
    odpowiednia klauzula zgody na przetwarzanie danych, jeśli już chcecie być tak zgodni
    z prawem.

    Dziekuje.