  • 1. Data: 2005-04-03 17:53:49
    Temat: Czy to możliwe?
    Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl>

    Po mojej śmierci pragnę być skremowany, co zapewnię sobie testamentem u
    notariusza. Nie chcę, żeby moje prochy zostały pochowane w urnie na
    cmentarzu, tylko, żeby moja ukochana żona (wdowa) wysypała je do rzeki. Czy
    jest to możliwe, np. ostatnią moją wolą złożoną u notariusza, lub w inny
    sposób i jaki?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2005-04-03 18:02:42
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MJ wrote:
> [...]
    > jest to możliwe, np. ostatnią moją wolą złożoną u notariusza, lub w inny

    skremowanie przejdzie, wysypanie do rzeki nie.
    tak samo jak nie możesz sobie życzyć, aby urna stała na balkonie u sąsiada.

  • 3. Data: 2005-04-03 18:09:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > skremowanie przejdzie, wysypanie do rzeki nie.
    > tak samo jak nie możesz sobie życzyć, aby urna stała na balkonie u sąsiada.

    a wypieprzenie na smietnik?

    pytam powaznie, mi tez chodzi po glowie by sie spalic i nie zawracac
    ludziom dupy z lazeniem z lampkami.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-04-03 18:15:11
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > a wypieprzenie na smietnik?

    Tez nie wolno.

  • 5. Data: 2005-04-03 18:22:35
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Tez nie wolno.

    Debilizm, wszystko dlatego, ze moje prochy naleza do panstwa?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-04-03 18:25:11
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Debilizm, wszystko dlatego, ze moje prochy naleza do panstwa?

    Nie. Wzgledy sanitarne.

  • 7. Data: 2005-04-03 18:27:02
    Od: signal <s...@t...net>

    rezist.com wrote:

    > Debilizm, wszystko dlatego, ze moje prochy naleza do panstwa?

    Chyba raczej dlatego ze taki wysypywanie do rzeki moze byc
    zanieczyszczaniem srodowiska. Artur Rubinistein, pianista z zawodu,
    kazal spalic sie i wrzucuc do Morza kolo Izraela. Cialo spalono, ale na
    morski pochowek odpowiednie wladze ochrony srodowiska juz sie nie zgodzily.

  • 8. Data: 2005-04-03 18:30:36
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Wszystko co bys chcial wiedziec o pogrzebach, czyli ustawa o cmentarzach i
    chowaniu zmarłych -> http://tiny.pl/h98j

  • 9. Data: 2005-04-03 18:32:40
    Od: signal <s...@t...net>

    _ValteR_ wrote:

    > a mogli wypłynąc na wody miedzynarodowe....

    nie wiem jak to bylo dokladnie. Zeby wyleciec (chodzilo o rozrzucenie
    prochow z samolotu) to trzeba miec papiery w porzadku juz przy wylocie,
    czyli z jurysdykcji Izraela.

  • 10. Data: 2005-04-03 18:34:07
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

> [...]

    > morski pochowek odpowiednie wladze ochrony srodowiska juz sie nie zgodzily.

    a mogli wypłynąc na wody miedzynarodowe....

    Problem z niektórymi ludźmi polega na tym, że kiedy nie są pijani są
    trzeźwi. - William Butler Yeats