  • 1. Data: 2005-04-03 17:46:23
    Temat: Kara za nieważne PJ
    Od: sasha <s...@w...net>

    Witam,
    Zmieniłem adres zamieszkania, ale nie zmieniłem PJ - nie posiadam samochodu i
    rzadko jeżdżę, więc jakoś tak nie było na to czasu :/. Aktualnie przez około
    tydzień będę dużo jeździł samochodem i będę zmuszony do legitymowania się
    tym PJ. Jaka kara grozi mi za używanie PJ ze starym adresem zamieszkania???

    --
    Pozdrawiam,
    *sasha*

  • 2. Data: 2005-04-03 18:06:04
    Temat: Re: Kara za nieważne PJ
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    sasha wrote:
    > Aktualnie przez około
    > tydzień będę dużo jeździł samochodem i będę zmuszony do legitymowania się
    > tym PJ.

    Jezdzlilem tak prawie 10 lat. Kilka razy do roku bylem zatrzymywany do
    kontroli. NIGDY nie zadano mi pytania dlaczego adresy sie nie pokrywaja.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2005-04-03 18:06:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    sasha napisał(a):
    > Jaka kara grozi mi za używanie PJ ze starym adresem zamieszkania???

    żadna, możesz przecież mieć kilka mieszkań i być obecny pod kilkoma
    adresami - kto to sprawdzi?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl