  • 1. Data: 2005-04-03 18:45:24
    Temat: wspolnota majatkowa
    Od: "Hafsa" <h...@...necie>

    Durne pytanie-wiem.
    Czy moje oszczednosci na ror, w razie rozowdu, podzialu majatku tez beda
    podlegaly podzialowi?
    Hafsa

  • 2. Data: 2005-04-03 21:43:51
    Temat: Re: wspolnota majatkowa
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Durne pytanie-wiem.
    > Czy moje oszczednosci na ror, w razie rozowdu, podzialu majatku tez beda
    > podlegaly podzialowi?

    Nie ważne czy są na ROR, czy zakopane w ogródku, tylko ważna skąd pochodzą.
    Jeśli z darowizny którą otrzymałeś tylko ty, ze spadku itp. - to nie wchodzą
    do majątku wspólnego. Jeśli zostały zarobione w czasie trwania małżeństwa
    wchodzą do majątku wspólnego i są dzielone tak jak reszta tego majątku
    (zazwyczaj pół na pół).

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-04-04 06:31:49
    Od: "Hafsa" <h...@...necie>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > małżeństwa wchodzą do majątku wspólnego i są dzielone tak jak reszta tego

    Czy jest sposob na to, zeby oszczedzac pieniadze i potem nie podzielic sie
    nimi z eksmezem po rozwodzie?
    Hafsa

  • 4. Data: 2005-04-04 12:47:56
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Czy jest sposob na to, zeby oszczedzac pieniadze i potem nie podzielic sie
    > nimi z eksmezem po rozwodzie?
    > Hafsa

    ze sposobów zgodnych z prawem - rozdzielność majątkowa

  • 5. Data: 2005-04-04 13:39:37
    Od: "Bzdziul" <b...@o...pl>

    > ze sposobów zgodnych z prawem - rozdzielność majątkowa

    a podarować, komuś kto zrobi darowiznę na Ciebie?