  • 11. Data: 2005-04-03 18:44:12
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl>

    > Nie. Wzgledy sanitarne.

    Konkretnie o co chodzi? Przecież prochy po poddaniu temperaturze 1000 stopni
    celsjusza są sterylnie jałowe, żadne szczątki większe niż 0,5 cm nie
    pozostają i są nie rozpoznawalne. Czy chodzi tylko o płacenie? Czy można
    skremować się u sąsiadów z zagranicy i wtedy prochy mogą być wrzucone do
    rzeki?

    Z poważaniem
    MJ

  • 12. Data: 2005-04-03 23:35:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    rezist.com wrote:

    > pytam powaznie, mi tez chodzi po glowie by sie spalic i nie zawracac
    > ludziom dupy z lazeniem z lampkami.

    to powiedz im za wczasu, zeby do ciebie nie przychodzili.
    Z czasem płyta zarośnie, a może ktoś ukradnie i problem się sam rozwiąże.