  • 81. Data: 2018-08-28 13:13:21
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 13:08, Olin pisze:

    > Nasz rząd nie po to wstawał z kolan, żeby respektować jakieś tam
    > amerykańskie ustawy, najpewniej pisane żydowską ręka, przeto można
    > spokojnie korzystać z zastawy po dziadkach.
    > Pan Misiewicz Nauki i Szkolnictwa Wyższego głosi, że suweren wyroki
    > Trybunału Sprawiedliwości UE ma w dudzie, a co dopiero jakieś tam jankeskie
    > prawa.

    Na tym polega mocarstwowość, którą USA jeszcze mają, że państwo ma siłę
    wpływania nie tylko na swoim terenie, ale i na obcym terenie. Tak więc
    nie mów hop, że czegoś nie można. Europa umiera, ale USA jeszcze się
    trzymają.

    Poza tym nie już nie chodzi o to, czy naciski są skuteczne (oby nie),
    tylko że w ogóle są, i to zupełnie bez podstawy prawnej - typowy
    żydowski klangor, w prawie karnym można by to nazwać rozbojem, na
    przykład jak to mówił Israel Singer:

    "Jeżeli Polska nie spełni roszczeń Żydów, będzie ,,publicznie atakowana i
    upokarzana" na forum międzynarodowym. "

    Co właśnie się dzieje.

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2018-08-28 13:22:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 13:13:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Israel Singer:
    >
    > "Jeżeli Polska nie spełni roszczeń Żydów, będzie ,,publicznie atakowana i
    > upokarzana" na forum międzynarodowym. "

    Wikipedia podaje, że jest to najprawdopodobniej - jak teraz powiadają -
    fake news:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Israel_Singer

    Według niepotwierdzonej nigdzie indziej relacji Iwo Pogonowskiego w 1996 na
    kongresie Światowego Kongresu Żydów w Buenos Aires Singer miał rzekomo
    zakomunikować:
    "Ponad trzy miliony Żydów zginęło w Polsce i Polacy nie będą spadkobiercami
    polskich Żydów. Nigdy na to nie pozwolimy (...) Będą słyszeli o tym od nas
    tak długo, jak Polska będzie istnieć. Jeżeli Polska nie spełni roszczeń
    Żydów, będzie <<publicznie atakowana i upokarzana>> na forum
    międzynarodowym[2]"

    [2] Rzekomy, nie potwierdzony u źródła fragment depeszy agencji Reutera z
    Buenos Aires, nadanej rzekomo w piątek 19 kwietnia 1996, poświęconej
    Światowemu Kongresowi Żydów, w tłumaczeniu(?) Iwo C. Pogonowskiego, [za:]
    Iwo C. Pogonowski: Krzywe zwierciadło. Komentarz do ,,Upiornej Dekady"
    (Sprawy dotyczące odszkodowań dla Polaków i Żydów za straty poniesione w
    wyniku hitlerowskiej i sowieckiej okupacji). W: Cena ,,Strachu". Gros w
    oczach historyków. pod red. R. Jankowskiego. Wyd. II. Warszawa: Fronda,
    2008, s. 29. ISBN 978-83-60335-13-0.

    > Co właśnie się dzieje.

    To pewnie Żydzi każą robić funkcjonariuszom dojnej zmiany - z Maliniakiem
    na czele - z siebie pośmiewisko; ostatnio w Australii.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 83. Data: 2018-08-28 14:28:46
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 28.08.2018 o 00:23, n...@o...pl pisze:
    > w <pm1drr$1nq$1@node2.news.atman.pl>, Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Axel Springer głosował? :)

    Kierował synku, kierował.

    Nieważny jest koń, ważny woźnica z batem.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 84. Data: 2018-08-28 14:45:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 14:28:46 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Kierował synku, kierował.
    > Nieważny jest koń, ważny woźnica z batem.

    Wszystko jest jasne, za wyjątkiem cienia wątpliwości, czy za sznurki tego
    teutońskiego koncernu pociągali kolektywnie Mędrcy Syjonu, czy osobiście
    Israel Singer.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 85. Data: 2018-08-28 22:46:05
    Od: n...@o...pl

    w <pm3f5u$tho$1@node2.news.atman.pl>, Wiesiaczek <W...@v...pl>
    napisał(-a):

    > Kierował synku, kierował.
    > Nieważny jest koń, ważny woźnica z batem.

    Kierował wyborami?

  • 86. Data: 2018-08-28 22:48:05
    Od: n...@o...pl

    w <pm3aol$plq$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > przykład jak to mówił Israel Singer:
    >
    > "Jeżeli Polska nie spełni roszczeń Żydów, będzie ,,publicznie atakowana i

    Do bycia atakowanym i upokarzanym akurat w tej chwili nie potrzebujemy żadnego
    Singera. Jesteśmy w tym względzie absolutnie samowystarczalni.

  • 87. Data: 2018-08-29 01:36:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 13:22, Olin pisze:

> [...]
    >
    > To pewnie Żydzi każą robić funkcjonariuszom dojnej zmiany - z Maliniakiem
    > na czele - z siebie pośmiewisko; ostatnio w Australii.

    Pozwiewali tchórze za granicę zamist bronić Ojczyzny. Żyją w dobrobycie
    i jeszcze chcą Polskę dobić.

    --
    animka

  • 88. Data: 2018-08-29 06:49:43
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 28.08.2018 o 22:46, n...@o...pl pisze:
    > w <pm3f5u$tho$1@node2.news.atman.pl>, Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Kierował wyborami?

    Dokładnie.
    Jest właścicielem 80% mediów w Polsce i
    Goebbels (mówi Ci to coś?) kuca przy obecnej "inżynierii społecznej".
    Ogromnym postępem tej inżynierii jest to, że ludzie wierzą, że to oni
    wybierają.

  • 89. Data: 2018-08-29 11:09:24
    Od: n...@o...pl

    w <pm58l7$iu5$1@node1.news.atman.pl>, Wiesiaczek <W...@v...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > Goebbels (mówi Ci to coś?) kuca przy obecnej "inżynierii społecznej".
    > Ogromnym postępem tej inżynierii jest to, że ludzie wierzą, że to oni

    Tak podejrzewałem, że obecny rząd został przywieziony w teczkach.
    Pewnie Niemcy i Rosjanie zawiązali kolejny spisek.

  • 90. Data: 2018-08-29 17:43:27
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 29.08.2018 o 11:09, n...@o...pl pisze:
    > w <pm58l7$iu5$1@node1.news.atman.pl>, Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Tak podejrzewałem, że obecny rząd został przywieziony w teczkach.
    > Pewnie Niemcy i Rosjanie zawiązali kolejny spisek.

    Nie wiem. Ty znasz kogoś z rządu osobiście?
    Bardziej prawdopodobne jest, że albo od razu wygra ten co powinien albo
    temu drugiemu proponuje się opcję Leppera.
    Dlatego dziwię się, że Kaczyński jeszcze nie spotkał seryjnego samobójcę.
    Pożyjemy - zobaczymy.