  • Data: 2002-06-11 11:16:41
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lharkon" <l...@p...onet.pl> napisał

    > wydaje sie ze przekroczyli swe uprawnienia, ale to nie powod zeby pluc na
    > cala policje, i zakazac im noszenia palek i broni.
    > Nie sadzisz?

    A gdzie widzisz plucie na cala policje ???!!!

    Przeciez napisalem, ze policja powinna byc twarda, profesjonalna, stanowcza,
    dobrze wyposazona i wyszkolona.
    Gdzie tu widzisz plucie??? Czyzby rozmawialibysmy na innych falach ? ;)

    Pisze tylko ze policja nie powinna byc zabojcza. I nie chodzi mi tu o jeden,
    drugi wypadek. Zdarzyl sie i... to jest straszne. Pamietasz Slupsk?
    A tych przypadkow jest za duzo. Dlatego mowie zeby uwrazliwic,
    zeby nie bylo poblazania ani DLA BANDYTOW ani TAKZE DLA POLICJANTOW.

    Co mnie przeraza? Jesli policja nie daje sobie - z tak banalna, tak
    podrecznikowym przypadkiem - rady, to co mowic o naprawde
    groznych bandytach, mafii, platnych zabojcach. Rozumiesz?

    Ciekawe gdyby Twojego brata policja pobila tak zeby mu kregi poprzestawiac.
    (wbrew pozorom bardzo latwo) - za to pil alkohol i wyzywal.
    Popil sobie. Zdarza sie. Odbilo mu. Kazdy ma chwile slabosci

    Mowilbys tak samo? Szczerze. A gdyby go zabili? To samo bys mowil?

    Powtarzam: nie bronie tych przyszlych studentow. Moze faktycznie
    to byli bandyci ale _jestem przekonany_ ze mozna to bylo inaczej
    zalatwic. No, ale pała machac to jest najlatwiej.

    Neko