  • 131. Data: 2010-04-22 12:31:19
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Nie trzeba robic w Polsce. Czasy PRL minely i mamy swobode poruszania sie.

    A i bzykać potem wyłącznie w strefach wolno-cłowych? ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 132. Data: 2010-04-22 12:32:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

> [...]
    -a16720

    > a seks oralny to nie wspolzycie?

    Pytaj Ducha Świętego bo On ekspertem jest od współżycia bez współżycia
    ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 133. Data: 2010-04-25 07:02:06
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-04-16 11:37, Liwiusz pisze:
    > Zawnioskować o ustanowienie kuratora dla doręczeń?

    i oprawić wyrok w ramki, bo w Holandii nikt go nie wykona...

    KG

  • 134. Data: 2010-04-28 18:54:41
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > napewno bo co?
    > bo tak ci sie wydaje, czy moze jednak podeprzesz sie jakimis
    > weryfikowalnymi liczbami

    A jednak tak jest. Gdzieś (niestety nie pamiętam, gdzie) kiedyś czytałem, że
    BYŁY takie badania.
    Wykazały, że prawie w 100 procentach przypadków sąd przyznaje opiekę matce,
    bo "chociażby była pijaczką,
    to i tak będzie lepsza, bo to jednak matka". I nie przeszkadza w tym fakt,
    że inne badania (których źródła też nie pamiętam)
    przeprowadzone na świecie wykazały, że to dzieci wychowywane przez ojców
    wychodzą na o wiele lepszych ludzi.
    Obejżyj sobie świetny polski film "Tato". Tam jest samo sedno prawdy.
    Zresztą sam znam przypadki, gdzie opiekę
    nad dziećmi dostała matka pijaczka. Mamusia siedziała w knajpie nawalona jak
    autobus, a dzieciaki (3 i 4 lata)
    same w domu obsrane, brudne i głodne. Ojciec odwoływał się od wyroku, ale...
    "Bo to jednak matka".
    W końcu zarąbał cholerę siekierą. Dostał 6 lat, a po 3 wyszedł. A powinien
    dostać medal.
    W innym przypadku - mój znajomy - kierowca autobusu - dowiedział się, że jak
    on jest w trasie, to jego żona urządza imprezki ze znajomymi w domu. Kiedyś
    wrócił z trasy wcześniej, i ją na tym przyłapał. Założył sprawę o rozwod. Po
    rozwodzie starcił prawo opieki nad córką (kilkanaście lat) na rzecz matki,
    bo... No właśnie. "Bo to jednak matka". Sąd oprzytomniał dopiero,
    jak dostał dowody, że matka za pieniądze dawała córeczkę znajomym (sama
    zresztą też się puszczała).

  • 135. Data: 2010-04-29 06:58:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > BYŁY takie badania.

    byly, ale nie pamietasz itd
    100% napewno nie, ze jest taka trendencja, to ja wiem ale na pewno nie 100%,
    ale problem jest rowniez w tym ze niewielu ojcow wogole chce walczyc o takie
    prawa, bo to jednak sa obowiazki i nie mozna korzystac, ze swiezo
    odzyskanego stanu "kawalerskiego"

  • 136. Data: 2010-04-29 08:53:21
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości
    >
    > Na TVN jest taki program "Uwaga". Ja bym do nich napisał. I do innych
    > telewizji też.
    > Niejedną tego typu sprawę już ruszyli.

    A i owszem, ruszyli.
    Ale czy coś dzięki temu się zmieniło?

  • 137. Data: 2010-05-02 06:56:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > ale problem jest rowniez w tym ze niewielu ojcow wogole chce walczyc o
    > takie prawa, bo to jednak sa obowiazki i nie mozna korzystac, ze swiezo
    > odzyskanego stanu "kawalerskiego"

    Po prostu wiedza, ze nie maja szans. Dlatego nie walcza. Po za tym ogromna
    wiekszosc nie stac na prawnikow.
    Po za tym ogromna wiekszosc uwaza, ze prawnicy maja w dupie ich walke, i
    chca tylko przeciagac sprawe, zeby jak najwiecej
    kasy im z kieszeni wyciagnac. Po prostu wiekszosc normalnych obywateli stara
    sie trzymac jak najdalej od swiata prawniczego, bo wieza ze to jest gorsze
    bagno od polityki.

  • 138. Data: 2010-05-04 07:35:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Po prostu wiedza, ze nie maja szans. Dlatego nie walcza. Po za tym ogromna
    > wiekszosc nie stac na prawnikow.

    nie no jasne, to matki bogate musza byc, skoro je stac, wiesz latwo
    powiedziec, ze sie nie staraja, bo wiedza ze przegraja, ja jednak bede
    twierdzil, ze jednak sie nie staraja, bo im nie zalezy, bo jednak co
    "wolnosc" to "wolnosc"

  • 139. Data: 2010-05-14 11:19:26
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    > powiedziec, ze sie nie staraja, bo wiedza ze przegraja, ja jednak bede
    > twierdzil, ze jednak sie nie staraja, bo im nie zalezy, bo jednak co

    Nie zrozumiales mojego posta. W Polsce jest takie przeswiadczenie, ze matka,
    chocby pijacza i chora psychicznie, to jednak matka.
    Matka moze byc biedna i bezdomna, a i tak wygra. Ojciec musial by wynajac
    armie drogich prawnikow, zeby miec jakiekolwiek szanse.
    Zbyt wiele znam takich bylych malzenstw, zeby nie wiedziec jak to wyglada.
    Znam przypadek, gdzie matka wlasna corke sprzedawala za pieniadze, jak
    ojciec sie o tym dowiedzial, to podal ja o rozwod. Ona dostala prawo do
    opieki mimo wszystko. Znam przypadek, gdzie ojciec pracowal, a matka w tym
    czasie chlala wode po knajpach. Dzieci w tym czasie siedzialy same w domu.
    Podal ja o rozwod. Oczywiscie ona dostala prawo opieki nad dziecmi. Pozniej
    dzieciaki siedzialy w domu same (mialy po kilka lat), a ona chlala dalej.
    Skonczylo sie to dopiero jak ojciec ją siekierą zarabal. Dostal pare lat do
    odsiadki, a dzieci skonczyly w domu dziecka. Ba. SAM pochodze z takiej
    rozbitej rodziny. Matka uciekla za komuny na zachod, i ojciec podal ja o
    rozwod. W moim przypadku jednak ojciec sie mna opiekowal, ale sam pamietam
    slowa sędziny (chociaz bylo to 35 lat temu). Ze wlasciwie powinna sie mna
    opiekowac matka, bo tylko matka jest w stanie sie wlasciwie zajaz dzieckiem,
    ale poniewaz zdradzila socjalistyczna Polske, wiec mnie nie dostanie.

  • 140. Data: 2010-05-14 11:21:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości

    > No więc nie. Już Ci tłumaczyłem, że kobieta ma o wiele większe pole
    > manewru. Jak kobieta chce nie zajść w ciążę, to na 100% nie zajdzie. A
    > jak zechce, to jakiś sposób znajdzie.

    Hmm... Sorry, ze tak spytam.. Wychowanie seksualne miales w... kosciele? Bo
    tak mi to zalatuje..