  • Data: 2003-06-24 02:40:13
    Temat: Re: Czy rozpoczynac konflikt z sasiadem...
    Od: maHo <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2003 12:39:51 +0200, Cavallino wrote:
    [ciach]
    > Spoko, nie tylko Ciebie to wkurza.
    > Choćby 2000 prawników gadało, że niesprawiedliwość jest dobra bo
    > państwa stosują ją od 2000 lat to i tak każdy normalny człowiek
    > będzie wiedział czy coś jest sprawiedliwe i uczciwe, czy wręcz
    > przeciwnie.

    z drugiej strony, jak bardzo sprawiedliwe by się chciało ustanowić prawo,
    to zawsze z w jakimś przypadku będzie niesprawiedliwe.
    wg. mnie(lajkonika prawniczego) prawo(nawet to z tych gorszych) jest o
    wiele bardziej sprawiedliwe, jeżeli do niego dochodzą dobre obyczaje.
    bez dobrych obyczajów jest tylko zbiorem słów o niedobrych skutkach.

    pozdrav
    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl