  • Data: 2003-06-24 07:18:43
    Temat: Re: Czy rozpoczynac konflikt z sasiadem...
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Księga wieczysta obecnie nie jest jakimś wielkim obowiązkiem, idzie
    > prawie 'z automatu'. IMHO księga i podatek to powinien być argument
    > rzędu 90% ;-)

    wcale nie 'prawie z automatu', a poza tym trzeba za nią dużo zapłacić.
    90% to i tak powinno być znacznie wiecej niż 10%, ale może sędziowie na
    miernych lub łapówkach podstawówkę skończyli :)

    > Księgi wieczyste tylko tak się nazywają. Można je zniszczyć, fałszować
    > wpisy, mogą być nieuczciwi notariusze i geodeci, można wymuszać umowy.
    > Dlatego IMHO sensowne, że ostatnie słowo ma sąd, nawet jeśli świadkowie
    > mówią o trawie, a nie księga.

    tak, ale ja nie mówiłem o przypadkach 'przestępczych' gdy ktoś coś
    sfałszuje. W takim wypadku jak najbardziej powinien się sąd wypowiedzieć.
    Tylko o przypadku gdy zasiadujący zgadza się z księgą, bo wie co chce
    zasiedzieć :)

    pozdr.,
    stavi