    From: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy rozpoczynac konflikt z sasiadem...
    Date: Wed, 18 Jun 2003 22:54:04 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@pa210.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bcmjtb$1vj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I co to zmienia?

    Że niektórzy nie potrafią dziś pojąć tego, co małpy 2000 lat temu
    wymyśliły.*

    > Akurat.

    No chyba na własnym przykadzie doświadczyłeś? ;)

    > Nie czyjejś a swojej.

    Zaraz...pogubiłem się...w złej wierze wykorzystuję zajęcie _swojej_
    nieruchomości i dlatego jestem złodziejem? :P
    hint: czytaj ze zrozumieniem i takoż odpowiadaj...

    > Da się zastosować w normalnym państwie.
    > W Polsce, gdzie każdy proces trwa latami - nie.

    Głupot nie opowiadaj i nie słuchaj tyle mediów, bo te bezmyślnie defetyzm
    sieją. Nie w każdym sądzie i nie każda sprawa trwa latami.
    Acz przypadki się zdarzają, przy czym często są zależne od stron
    postępowania conajmniej w takim samym stopniu jak od sądu.
    I to najczęściej wtedy, kiedy strona - dyletant chodzi bez prawnika
    "bo wie lepiej".
    --
    shroeder
    * nie należy brać tekstu dosłownie, acz miał być zgryźliwy...dla