  • 41. Data: 2009-11-06 09:55:30
    Temat: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 06 Nov 2009 09:18:08 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No to kwestia dyskusji o poziomie rozwinięcia biurokracji.
    >
    > W sumie jak już przykład DG podajesz: Wg mnie taka rejestracja jest
    > potrzebna. Zobacz ile dyskusji na temat ukrywania danych przedsiębiorcy
    > oraz na temat jawności rejestrów DG jest na tej grupie. Bez rejestracji
    > DG nagle mógłbyś stanąć przed faktem, że gość, co Ci coś sprzedał to w
    > ogóle znikł i go nie ma.

    Teraz też znikają. A inni po prostu przychodzą i mówią "nie mam Pańskich
    pieniędzy i co mi Pan zrobi? :>".
    Idziesz wtedy do sądu i się z gościem punktujecie czasem latami...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 42. Data: 2009-11-06 12:24:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Kapsel pisze:
    > Teraz też znikają. A inni po prostu przychodzą i mówią "nie mam Pańskich
    > pieniędzy i co mi Pan zrobi? :>".
    > Idziesz wtedy do sądu i się z gościem punktujecie czasem latami...

    owszem, ale wiesz z kim. Bo jest rejestr przedsiębiorców.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2009-11-06 13:09:26
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 5 Lis, 16:38, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > No, niech juz będzie, niech będzie...
    > Tylko trochę ten macierzyński zbyt długi IMO.
    > Uważam także, że częstotliwość jego pobierania i zasady powinny być jakoś
    > regulowane (np. pełnopłatny nie wcześniej niż 2 lata po zakończeniu
    > poprzedniego, a jak wcześniej to 50% - to luźne dywagacje).

    Tak czytam, czytam, i widzę że wszyscy panowie bardzo zatroskani i
    głowy pełne złotych myśli w kwestii urlopów macierzyńskich. Ja mam
    tylko taką uwagę, że dziecko robi się we dwoje. Więc proponuję od
    dzisiaj tak:
    1) panowie ojcowie chodzą na macierzyński
    2) panowie ojcowie decydują czy wrócić po macierzyńskim na stanowisko
    niepewne (bo po tym pół roku już na pewno ktoś was zastępuje), (czy
    zostać na wychowawczym, wypadając na rok - dwa z obiegu)
    3) panowie ojcowie szukając nowej pracy będą słuchać, że więcej
    mężczyn to szef nie przyjmie, bo oni to tylko miesiąc w pracy a potem
    chop-siup na macierzyński
    4) i pamiętajcie na każdym kroku ze skruchą przepraszać, że się
    wychowuje dziecko - aha, wszelkie zwolnienia gdy dziecko chore również
    będą należeć do was :)

    Oki?
    Tylko obawiam się przerażającej wizji, że mielibyśmy wówczas plagę
    czterotygodniowych noworodków w żłobkach...

  • 44. Data: 2009-11-06 17:29:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    m.googlegroups.com
    lolka <l...@b...pl> pisze:

    > Tak czytam, czytam, i widzę że wszyscy panowie bardzo zatroskani i
    > głowy pełne złotych myśli w kwestii urlopów macierzyńskich. Ja mam
    > tylko taką uwagę, że dziecko robi się we dwoje.
    Niekoniecznie.
    Kobieta może pojedynczo.
    Facet nie.
    Zresztą on uczestniczy tylko w początkowej czynności i z uwagi na
    charakterystykę procesu produkcji nie ma nawet (przynajmniej przez jakiś
    czas) pewności czy był jedynym podwykonawcą.
    Poza tym rozród nie jest przymusowy.

    --
    Jotte