  • 1. Data: 2002-10-19 15:52:12
    Temat: Czy prawo moze dzialac w stecz
    Od: "Sarna" <m...@b...gnet.pl>

    Witam ponownie,
    Pozwole sobie na przedstawienie mojego problemu jeszcze raz,aczkolwiek
    troszke w innym swietle ..A zatem,chodzi jeszcze raz o te nieszczesne
    podzielniki ciepla..
    Poniewaz w moim mieszkaniu byl zdemontowany jeden grzejnik wraz z
    podzielnikiem co bylo wynikiem polaczenia dwoch pomieszczen,spoldzielni nie
    sprawilo to zadnej roznicy w tamtym czasie...Dopiero po kilku latach,Rada
    Nadzorcza Spoldzielni uchwalila cos nowego,w zwiazku z tym zarzadali od
    wszystkich (podobno bylo takich osob kilka),zeby przywrocic kaloryfer wraz z
    podzielnikiem-a raczej w odwrotnej kolejnosci,podzielnik na ewentualnie
    dwoch zeberkach,zeby tylko sie czegos trzymal i nabijal....Ustalenie to
    wyszlo podobno zeszlego roku,ja natomiast dowiedzialam sie o tym dopiero
    teraz kiedy przyslali mi niesamowity rachunek do zaplacenia ..(doplata do
    ogrzewania)..Najpierw pomyslalam ,ze to musi byc jakas pomylka ,po czym
    dowiedzialam sie w wyjasnieniach od spodzielni,ze kwota ta dotyczy
    naliczenia sredniej z nieobecnego (czwartego grzejnika) pomnozona przez
    trzy,czyli ostatnie trzy lata...Pytanie teraz dotyczy,czy mozna naliczac cos
    takiego w stecz?? Czy gdybym zalozyla im sprawe,mialabym jakies szanse??

  • 2. Data: 2002-10-20 00:47:32
    Temat: Re: Czy prawo moze dzialac w stecz
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Sarna" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Poniewaz w moim mieszkaniu byl zdemontowany jeden grzejnik wraz z
    > podzielnikiem co bylo wynikiem polaczenia dwoch pomieszczen,spoldzielni
    nie

    ciach
> [...]
    cos
    > takiego w stecz?? Czy gdybym zalozyla im sprawe,mialabym jakies szanse??

    cos mi sie wydaje ze bzdura, starzy usuneli kaloryfer w jedny m zpomieszczen
    i jak by ich spotkala podobna niespodzianka jak ciebie to wspolczuje
    spoldzielni, a o niczym taki m nie slyszalem

    co prawda jest to lazienka, a PODOBNO nie mozna (od tego roku) montowac
    podzielnikow w lazienkach wiec to moze byc nie na tamat ;)

    pozdrowka
    bolo

  • 3. Data: 2002-10-21 11:23:56
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "bolo" <b...@i...pl> wrote in message
    > co prawda jest to lazienka, a PODOBNO nie mozna (od tego roku) montowac
    > podzielnikow w lazienkach wiec to moze byc nie na tamat ;)

    Wiesz moze cos blizej na ten temat tj jakas podstawa prawna lub gdzie to
    wyczytales
    Wiem ze napisales PODOBNO ale mze jakas wskazówka...
    Gosia