  • 1. Data: 2002-10-19 16:14:36
    Temat: zasiłek macierzyński dla osoby bezrobotnej
    Od: "Wioletka" <w...@b...com.pl>

    witam

    pobierałam zasiłek dla bezrobotnych, w ciągu miesiąca po wygaśnięciu prawa
    do zasiłku urodziłam dziecko, w związku z tym przysługuje mi prawo do
    pobierania zasiłku macierzyńskiego - muszę dodać, że zaszłam w ciążę przed
    13.01.2002 - więc wydaje mi się, że przysługuje mi sześciomiesięczny okres
    macierzyński - stosowne zaświadczenie wydane przez lekarza prowadzącego
    ciążę zaniosłam do UP przed urodzeniem dziecka - moje pytanie brzmi: czy
    przedłużony okres pobierania zasiłku będzie trwał sześć miesięcy czy trzy
    miesiące? - gdzie znajdę stosowne ustawy w tej sprawie ?

    dzięki za wszelkie informacje
    pozdrawiam
    Wioleta