    From: "Sarna" <m...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy prawo moze dzialac w stecz
    Date: Sat, 19 Oct 2002 16:52:12 +0100

    Witam ponownie,
    Pozwole sobie na przedstawienie mojego problemu jeszcze raz,aczkolwiek
    troszke w innym swietle ..A zatem,chodzi jeszcze raz o te nieszczesne
    podzielniki ciepla..
    Poniewaz w moim mieszkaniu byl zdemontowany jeden grzejnik wraz z
    podzielnikiem co bylo wynikiem polaczenia dwoch pomieszczen,spoldzielni nie
    sprawilo to zadnej roznicy w tamtym czasie...Dopiero po kilku latach,Rada
    Nadzorcza Spoldzielni uchwalila cos nowego,w zwiazku z tym zarzadali od
    wszystkich (podobno bylo takich osob kilka),zeby przywrocic kaloryfer wraz z
    podzielnikiem-a raczej w odwrotnej kolejnosci,podzielnik na ewentualnie
    dwoch zeberkach,zeby tylko sie czegos trzymal i nabijal....Ustalenie to
    wyszlo podobno zeszlego roku,ja natomiast dowiedzialam sie o tym dopiero
    teraz kiedy przyslali mi niesamowity rachunek do zaplacenia ..(doplata do
    ogrzewania)..Najpierw pomyslalam ,ze to musi byc jakas pomylka ,po czym
    dowiedzialam sie w wyjasnieniach od spodzielni,ze kwota ta dotyczy
    naliczenia sredniej z nieobecnego (czwartego grzejnika) pomnozona przez
    trzy,czyli ostatnie trzy lata...Pytanie teraz dotyczy,czy mozna naliczac cos
    takiego w stecz?? Czy gdybym zalozyla im sprawe,mialabym jakies szanse??