  • 11. Data: 2015-02-02 16:23:49
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 15:27:20 -0800, Marek Wisniewski napisał(a):

    > nie powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na
    > mysli - na zakup sprzetu medycznego ?

    Tam jest trochę więcej niż 1 punkt:

    http://s.wosp.org.pl/Files/statut_fundacji_wosppdf.p
    df

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 12. Data: 2015-02-02 16:29:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 02 Feb 2015 16:01:38 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Cóż, rzucając takie nieuzasadnione posty, sam do nich dołączasz.

    Akurat uzasadnienie jest identyczne jak w Twoim "zmasakrował Owsiaka".

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 13. Data: 2015-02-02 16:38:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-02 o 16:29, szerszen pisze:

    > Akurat uzasadnienie jest identyczne jak w Twoim "zmasakrował Owsiaka".

    Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-02-02 16:53:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-02 15:54, Liwiusz wrote:

    > Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

    Krulem zapachniało;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2015-02-02 21:46:33
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Am Montag, 2. Februar 2015 09:59:55 UTC+1 schrieb Budzik:
    > Użytkownik Marek Wisniewski m...@g...com ...

    > Co masz na mysli?

    Mam na mysli to, ze promocja na rzecz jakiejs fundacji, czy celow, ktore jej
    przyswiecaja, powinna byc jakos z ta ideą związana.
    Przezarcie i przechlanie jakiejs sumy pieniędzy ( nie mówiąc o przećpaniu - jesli
    ktos tak moze twierdzic) nie powinno być zaliczone do promocji głównego
    przedsięwzięcia.
    To jest zwykła kradzież pieniędzy publicznych.

  • 16. Data: 2015-02-02 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > przećpaniu - jesli ktos tak moze twierdzic) nie powinno być zaliczone
    > do promocji głównego przedsięwzięcia. To jest zwykła kradzież

    Czyli uważasz, że pozytywny wizerunek Jurka wsród setek tysiecy młodych
    ludzi uczestniczących w woodstocku to dla WOSP coś negatywnego?

    Pomijam te uwagi o chlaniu, cpaniu itp. - rozumiem, ze nigdy nie byłes to i
    nie dziwne, ze swoją wiedze opierasz na takich schematach.

  • 17. Data: 2015-02-02 23:07:49
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia 02 Feb 2015 21:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

    > Pomijam te uwagi o chlaniu, cpaniu itp. - rozumiem, ze nigdy nie byłes to i
    > nie dziwne, ze swoją wiedze opierasz na takich schematach.
    Ależ skoro podnosi takie twierdzenia, to zapewne i był, i chlał, przeżerał
    i ćpał. Ty z kolei pewnie nie byłeś, to nie wiesz ;-)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2015-02-03 08:13:45
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 02 Feb 2015 16:38:00 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.

    Czyli mam rozumieć, że nawet nie czytałeś wyroku?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 19. Data: 2015-02-03 08:24:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 08:13, szerszen pisze:

    > Czyli mam rozumieć, że nawet nie czytałeś wyroku?

    Znowu czegoś nie rozumiesz... ech.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-02-03 08:49:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2015, szerszen wrote:

    > Czyli mam rozumieć, że nawet nie czytałeś wyroku?

    Tego "identycznego", o którym dotąd nie słyszał?
    Pewnie nie czytał, w przeciwnym razie byłby podejrzany
    o schizofrenię albo zaawansowaną sklerozę ;)

    pzdr, Gotfryd