  • 11. Data: 2009-12-03 07:59:30
    Temat: Re: Czy musze udostepniac piwnice?
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Gru, 08:18, gr <j...@w...pl> wrote:

    > Nie zabłysnął, ale podał najrozsądniejsze rozwiązanie problemu.
    > Bo:
    > 1. Kłudka kosztuje 10 zł
    > 2. Brzeszczot do piły do metalu może, ze 2 zł
    > 3. Piłowanie przez kogokolwiek przez 30 sek. parę groszy.
    > 4. Założenie szczelnych okien w budynku spowoduje oszczędności na
    > ogrzewaniu budynku.
    >
    > Ale lepiej pisać pisma dzwonić straszyć się sądem niż w 5 minut
    > problem rozwiązać.

    Oczywiście KŁÓDKA

  • 12. Data: 2009-12-03 09:29:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 05:51:57 +0100, andreas napisał(a):

    > A ja jestem raczej pewien, że masz i aby ja poznać, nie otwieraj po prostu drzwi
    > od piwnicy, dzięki czemu będziesz miał szanse poznać ją w sądzie.

    OK, chetnie sie przekonam :) Skoro nawet Ty wiesz lepiej niz wlasciciel
    lokalu :)

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-12-03 09:31:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 23:18:02 -0800 (PST), gr napisał(a):

    > Nie zabłysnął, ale podał najrozsądniejsze rozwiązanie problemu.
    (...)

    Więc niech firma, która ma z tym problem, rozwiąże sobie go w taki sposób.
    Obawiam się jednak, że oni nie użyją brzeszczotu ale otworzą piwnicę
    zwykłym łomem, a potem już nie da się jej zamknąć. Ja natomiast nie mam ani
    siły, ani ochoty ani czasu na to, żeby schodzić do piwnicy i siłować się z
    kłódką. EOT.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2009-12-03 10:25:34
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Gru, 10:31, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Ale ja nie mam do ciebie pretensji, skoro nic w niej nie trzymasz to
    niech otwieraja czym chcą.
    Powiadom tylko, tych od kablówki, że ich sprzęt będzie niezabezpieczony

  • 15. Data: 2009-12-03 22:52:38
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Thu, 3 Dec 2009 10:29:34 +0100, scream <n...@p...pl> wrote:

    >OK, chetnie sie przekonam :) Skoro nawet Ty wiesz lepiej niz wlasciciel
    >lokalu :)

    O kurde! Ale to ludzie mają teraz problemy... Jak ktoś już napisał,
    brzeszczot do metalu kosztuje 2 złote... Ale nie, lepiej tracić czas
    na pisanie na grupy, szukanie rozwiązań prawnych, studiowanie
    paragrafów... Może jeszcze sprawy sądowe... Zamiast po prostu przeciąć
    tą kłódkę... Oj, ludzie, ludzie...

    --
    A.

  • 16. Data: 2009-12-04 00:11:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Dec 2009, gr wrote:

    > Ale ja nie mam do ciebie pretensji, skoro nic w niej nie trzymasz to
    > niech otwieraja czym chcą.
    > Powiadom tylko, tych od kablówki, że ich sprzęt będzie niezabezpieczony

    Pytanie, czy jeśliby stało się j.w. to czy "ci od okien" nie mogą
    w razie jakiejś kradzieży załapać się na pomocnictwo albo podobny
    wynalazek.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-12-04 07:24:21
    Od: AdamS <f...@f...pl>

> [...]

    > 3. Piłowanie przez kogokolwiek przez 30 sek. parę groszy.
    > 4. Założenie szczelnych okien w budynku spowoduje oszczędności na

    Albo zadzwonic do operatora kablówki by udostepnił pomieszczenie w
    którym ma swoja skrzynkę :)

    --
    Pozdrawiam AdamS