  • Data: 2007-11-24 17:54:23
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fi9e9e$5i9$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <C...@c...edu.pl> pisze:

    > stuknal mnie facet ubezpieczony w Allianz. Ogledziny
    > bezproblemowe, uznanie odpowiedzialnosci tez, ale...
    > dostalem wycene, w ktorej przyjeto do kalkulacji
    > nieprawdopodobnie zanizone ceny robocizny i ceny
    > wedlug czesci generycznych. Auto jest stale serwisowane
    > w autoryzowanym serwisie, czesci wylacznie oryginalne.
    > W jaki sposob ugryzc temat? Czy skierowac pisemne
    > zadanie dokonania rekalkulacji cen? Allianz podpiera
    > sie Audatexem, a jak wiadomo, zaniza on ceny.
    > Skad wziac cennik bezsporny, ktory ewentualnie
    > moglbym wyciagnac w sadzie?
    Euorotax też, Silverdata też, Info-Expert też.
    Nie ma, ale to nieistotne.

    > Macie moze jakies sugestie, co do dalszego postepowania?
    > Bede wdzieczny za podpowiedzi.
    Proszę bardzo. Zlecasz wybranemu (wiarygodnemu) warsztatowi naprawę i dajesz
    mu pełnomocnictwo reprezentowania cię wobec TU. A warsztat chce zarobić.
    Spokojnie jeździsz więc sobie autem zastępczym, a oni się szarpią i TU
    przegrywa.
    Przerabiałem niedawno, a żądałem naprawy wyłącznie drogą wymiany na nowe i
    oryginalne części. Żadnych napraw, regeneracji, szpachlowania, zamienników i
    tym podobnych patentów.

    --
    Jotte