  • Data: 2007-11-26 21:21:57
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fiepud$9nm$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <Z...@c...edu.pl> pisze:

    > Czy mozesz zacytowac zakres udzielanego pelnomocnictwa?
    > Wolalbym nie popelnic bledu udzielajac zbyt szerokiego zakresu.
    Łojezu, ale mi sie nie chce klepać tyle...
    No dobra, poświęcę się.
    <cit>
    PEŁNOMOCNICTWO - UPoWAŻNIENIE
    Dotyczy szkody komunikacyjnej nr...., z dnia ....
    mającej miejsce w/we ....na ul. .....

    Oświadczam, że jestem właścicielem samochodu ..... nr rej. ......
    Nieniejszym udzielam pełnomocnictwa - upoważniam nastepujące osoby będące
    przedstawicielami firmy (nazza adres), mogace występować jednoosobowo:
    1. osoba, dane
    2. osoba, dane
    3. ......
    do załatwiania wszelkich formalności w firmie ubezpieczeniowej (nazwa), tj.
    zgłaszania ponownych oględzin mojego pojazdu, reklamacji kosztorysów naprawy
    itp. oraz do dokonania przeglądu technicznego mojego pojazdu, odbioru z
    odpowiednich instytucji wyroków sądu, odbioru wypłaty całości przyznanego mi
    odszkodowania ztytułu szkody j.w. oraz ewentualnego zakładania spraw w
    sądzie przeciwko firmieubezpieczeniowej sprawcy w/w szkody.
    Jednocześnie zobowiązuję się do pokrycia kosztów naprawy w części, w której
    ubezpieczalnia sprawcy w/w szkody odmówi wypłaty odszkodowania.
    Powyższe upoważnienie-pełnomocnictwo sporządzono w obecności pracownika
    ...... w kancelarii w obecności notariusza ...., któy potwierdza zgodność
    danych oraz podpisu właściciela pojazdu.
    </cit>
    Ufff, za dobry jestem, doprawdy za dobry... ;)
    Do tego umowa o pojazd zastępczy, ale to to już klepał nie będę.

    > A co bedzie jezeli akurat TU odrzuci roszczenia jako zbyt wysokie?
    > Czy na ewentualna droge sadowa wystepuje ja, czy tez warsztat?
    To zależy od zakresu pełnomocnictwa.
    BTW - w moim przypadku odrzucili. I zostali wyprostowani.
    Potem były jeszcze pewne perturbacje, ale reprezentujący mnie zakład ich
    wyprostował.
    Troche trwało, ale efekt bez zarzutu.

    Wogóle się nie likwidowałem. ;))
    Szkodę likwidowałem z OC sprawcy.