  • Data: 2007-11-25 21:13:48
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: "przempo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P"

    > Ja nie mam zyskow. Ja juz mam strate, bo auto bedzie powypadkowe.

    co to obchodzi ubezpieczalnie? za to, że auto ci się
    zestarzało(straciło na wartości) ubezpieczalnia też ci powinna zapłacić?

    > Montaz czesci generycznych lub regenerowanch powoduje poglebienie
    > straty.

    a montaż nowiutkich oryginalnych części w miejsce pordzewiałych
    wyeksploatowanych elementów podnosi wartość pojazdu

    >OWU mnie guzik obchodzi, to jest problem sprawcy, bo ja
    > z TU nie podpisywalem zadnej umowy.

    znaczy jeździsz bez ważnego OC? ;-)

    a tak powaznie to właśnie na podstawie OWU ubezpieczalnia wypłaca ci
    pieniądze