  • Data: 2007-11-26 15:49:33
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za podpowiedz.

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisal:
    > Proszę bardzo. Zlecasz wybranemu (wiarygodnemu) warsztatowi naprawę i dajesz
    > mu pełnomocnictwo reprezentowania cię wobec TU.

    Czy mozesz zacytowac zakres udzielanego pelnomocnictwa?
    Wolalbym nie popelnic bledu udzielajac zbyt szerokiego zakresu.

    > A warsztat chce zarobić.
    > Spokojnie jeździsz więc sobie autem zastępczym, a oni się szarpią i TU
    > przegrywa.

    A co bedzie jezeli akurat TU odrzuci roszczenia jako zbyt wysokie?
    Czy na ewentualna droge sadowa wystepuje ja, czy tez warsztat?

    > Przerabiałem niedawno, a żądałem naprawy wyłącznie drogą wymiany na nowe i
    > oryginalne części. Żadnych napraw, regeneracji, szpachlowania, zamienników i
    > tym podobnych patentów.

    Likwidowales sie z OC sprawcy, czy ze swojego AC?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek