  • Data: 2007-11-26 18:51:22
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    William <n...@m...mnie.pl> napisal:
    > Generycznych IMHO nie. To są cześći ZGODNE z wymaganiami producenta tylko
    > nie przez niego sygnowane.

    A sprzedawales juz kiedys samochod, w ktorym byly generyki?
    Mnie nie chodzi o sprawnosc techniczna, ale o wartosc sprzedazna.
    Gdybym mial jezdzic nim do zajezdzenia to byloby to dla mnie
    obojetne. Jezeli jednak zamierzam w przyszlosci sprzedaz samochod,
    to uzycie generykow znaczaco obniza cene jaka mozna uzyskac.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek