    From: "HANA" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zakazać prac?
    Date: Fri, 20 May 2011 22:40:50 +0200

    Użytkownik "wieslav" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ir6bve$ova$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dzwoniłem. W PINB skierowano mnie do wydziału architektury a tam jakiś
    > urzędas sam nie wiedział czy takie zezwolenie ma być czy nie. Z łaską
    > wydukał, że nie może mi powiedzieć czy sąsiad ma takie zezwolenie bo nie
    > musi. Ewentualnie mogę przyjść z pismem zawiadamiającym o prowadzonych
    > przez sasiada pracach i oni mi wtedy odpiszą czy to jest zgodne z prawem.
    > Ciekawe, czy jest jakiś określony czas na zawiadomienie odpowiednich
    > organów o fakcie kładzenia kostki. Bo może, że jak już położy całość to
> [...]
    Wieslaw olej urzendasa
    idz do kierownika wydzialu architektury i spytaj dlaczego nie zostales
    powiadomiony o rozpoczeciu robot budowlanych przez sasiada, jak zacznie
    sciemniac to przestan sie bawic w rozmowy i telefony a zacznij skladac pisma
    na dziennik podawczy. (jak nie wiesz jakie to napisz do mnie na prv (adres
    ze strony www)
    BTW gdzie to jest ze takie glupoty urzednicy gadaja?

    --
    pozdrawiam
    Andrzej