  • Data: 2011-05-20 18:21:01
    Temat: Re: Czy można zakazać prac?
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ir0u7m$9iv$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesli obowiazuje Miejscowy plan zagospodarowania to nie
    > jesli takowego nie ma tylko wydaja warunki zabudowy to TAK
    > ale stawiam wodke jesli sasiad dopelnil formalnosci
    > najlatwiej sprawdzisz to w miejscowym PINB a mozesz bo jestes sasiadem

    Dzwoniłem. W PINB skierowano mnie do wydziału architektury a tam jakiś
    urzędas sam nie wiedział czy takie zezwolenie ma być czy nie. Z łaską
    wydukał, że nie może mi powiedzieć czy sąsiad ma takie zezwolenie bo nie
    musi. Ewentualnie mogę przyjść z pismem zawiadamiającym o prowadzonych przez
    sasiada pracach i oni mi wtedy odpiszą czy to jest zgodne z prawem.
    Ciekawe, czy jest jakiś określony czas na zawiadomienie odpowiednich organów
    o fakcie kładzenia kostki. Bo może, że jak już położy całość to
    "pozamiatane"?

    Pozdrawiam
    Wiesław