  • Data: 2008-10-08 13:11:04
    Temat: Re: Czy mozna "opatentowac" wizerunek mostu?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > A czy robiąc zdjęcie samochodowi, który również jest chroniony przez
    > tę ustawę musisz dzwonić do właściciela koncernu? Ochrona jaka

    Nie musze. Ale wlasciciel tego samochodu nie domaga sie ode mnie
    oplat.

    A spolka zarzadzajaca tym mostem - jak najbardziej.

    > przysługuje mostowi dotyczy ewentualnej budowy podobnego mostu, a nie
    > jego fotografii, bo to zupełnie inne pola eksploatacji.

    Znaczy miejska spolka dokonuje na ludziach wymuszenia rozbojniczego,
    domagajac sie oplat za publikacje zdjec mostu? O prosze, przed mostem
    stoi tabliczka:

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ea6edd0fd3
    a88abf

    Firma wysyla takie maile, jak zacytowalem, a na swojej stronie pisze:
    http://trasa.com.pl/portal/tra/5/5/Ochrona_wizerunku
    .html

    MJ
    PS. Zastanawiajace jest przy tym, ze wlasnie ten konkretny obiekt byl
    prominentnie eksponowany w kilku filmach/serialach.