  • Data: 2008-10-08 15:37:56
    Temat: Re: Czy mozna "opatentowac" wizerunek mostu?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 14:35, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Czy naprawde polskie prawo daje mozliwosc "opatentowania" (czy jak to
    > tam zwac) wizerunku takiego obiektu jak most? I co, wrzucajac na www
    > obrazki z wakacji mam najpierw obdzwonic wlascicieli wszystkich
    > budynkow, ktore mam na zdjeciach?
    >
    >   MJ

    Ciekawe ze nigdzie nie moge znalezc Mostu Swietokrzykiego jako
    wpisanego rejest wzorow przemyslowych.
    Ale i tak mozna ich poslac na drzewo z okazji art 115 podpunkt 1):
    gospodarczą;

    pozatym http://www.pk.edu.pl/kultura/polana/09-flaga/most2.j
    pg

    chyba ze cos im sie pozajaczkowalo i myla wizerunek mostu z logiem/
    znakiem towarowym.