  • 1. Data: 2003-01-06 10:33:40
    Temat: Czy moge zwrocic/wymienic nagrywarke CD?
    Od: "Qba" <q...@q...w.pl>

    Witam,

    Pol roku temu kupilem nagrywarke CD w wersji BOX
    (czyli z dolaczonym legalnym oprogramowaniem).
    Nagrywarka poza standardowymi plytami CD (650MB, 700MB)
    powinna nagrywac rowniez plyty 800MB.
    Nie potrzebowalem tej funkcji, az do dzisiaj :(.
    Z daloczonym oprogramowaniem nagrywarka
    nie nagra mi zadnej plytki wiekszej niz 700MB;
    natomiast z nielegalnym programem innej firmy nagra :).

    Nie chce uzywac nielegalnego oprogramowania,
    ale legalne zalaczone do nagrywarki nie dziala w pelni :(.

    Czy moge zadac wymiany nagrywarki na inny (nowszy) model (za doplata)?
    Czy moge zwrocic nagrywarke do sklepu, zadajac zwrotu pieniedzy?
    Czy moge prosic o wymiane oprogramowania?
    (ale nowsze wersje tego oprogramowania tez nie dzialaja poprawnie,
    a oprogramowania innych firm raczej nie maja w sprzedazy)
    Czy tez nic nie mage zrobic? :(

    Pozdrawiam,
    Qba

  • 2. Data: 2003-01-06 10:47:41
    Temat: Re: Czy moge zwrocic/wymienic nagrywarke CD?
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qba" <q...@q...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (czyli z dolaczonym legalnym oprogramowaniem).
    > Nagrywarka poza standardowymi plytami CD (650MB, 700MB)

    Co oznacza "powinna nagrywać" ?
    Czy specyfikacja techniczna nagrywarki, podana przez
    producenta, gwarantuje zapis nośnika 800 MB ?
    Joker

  • 3. Data: 2003-01-06 10:58:40
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Albercik

    Ustaw sobie zegarek. Chodzisz chyba wg czasu letniego :-))
    Joker

  • 4. Data: 2003-01-06 11:36:52
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > (ale nowsze wersje tego oprogramowania tez nie dzialaja poprawnie,
    > a oprogramowania innych firm raczej nie maja w sprzedazy)

    Jak anagrywarka? Jaki program?
    Jesli nagrywa programem innej firmy to znaczy ze jest sprawna - i nie
    podlega reklamacji. Czy w instrukcji jest napisan ze nagrywa te dluzsze
    plyty - czy tylko wyczytales tak w internecie?

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 5. Data: 2003-01-06 12:00:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Joker"

    > Co oznacza "powinna nagrywać" ?
    > Czy specyfikacja techniczna nagrywarki, podana przez
    > producenta, gwarantuje zapis nośnika 800 MB ?

    ja tez takie cos widzialem do nagrywarki LiteOn 1258 BOX z Nero
    tak podawali na www, ale jedyne duze co corka nagrala mialo 705 MB
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-01-06 13:07:13
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > ja tez takie cos widzialem do nagrywarki LiteOn 1258 BOX z Nero
    > tak podawali na www, ale jedyne duze co corka nagrala mialo 705 MB
    > *** blad ***

    To popytaj na grupach komputerowych.
    Ustaw w nero w Ustawienia - Opcje zaawansowane - Overburning.
    i ustaw na wartosc jaka ma plyta (90min)
    Pozniej nagrywajac DAO - powinienes moc nagrac wieksze plytki bez problemu.

    Albercik

  • 7. Data: 2003-01-06 15:00:05
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 6 Jan 2003 11:33:40 +0100, Qba napisał/napisała:
    > Nie chce uzywac nielegalnego oprogramowania,
    > ale legalne zalaczone do nagrywarki nie dziala w pelni :(.

    > Czy moge zadac wymiany nagrywarki na inny (nowszy) model (za doplata)?

    IMHO nie.

    > Czy moge zwrocic nagrywarke do sklepu, zadajac zwrotu pieniedzy?

    j.w.

    > Czy moge prosic o wymiane oprogramowania?

    jesli to legalne oprogramowanie to AFAIR przysluguje Ci darmowy upgrade.

    > (ale nowsze wersje tego oprogramowania tez nie dzialaja poprawnie,
    > a oprogramowania innych firm raczej nie maja w sprzedazy)

    to kup legalne oprogramowanie do nagrywania (np. nero albo winoncd).

    > Czy tez nic nie mage zrobic? :(

    mozesz zwiekszyc kompresje tego filmu i zgrac na 700MB plytke. :>

    --
    * "Zakochany kundel" * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 8. Data: 2003-01-06 16:44:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Albercik"

> [...]
    > i ustaw na wartosc jaka ma plyta (90min)
    > Pozniej nagrywajac DAO - powinienes moc nagrac wieksze plytki bez

    tak sie spodziewalem, ale jeszcze nie zdazylismy wyprobowac tak duzego
    zapisu, chociaz 705 MB to tez wiecej niz nominalnie wolno bylo nagrac
    *** blad ***